Heimdall Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Heisan! Jeg prøver å lage en film hvor jeg bl.a. bruker Chromakey-effekten. Har lastet ned Sony Vegas trial (Sony Vegas Movie Studio Platinum). Har brukt Vegas tidligere uten problemer. Problemet er at når jeg, etter å ha importert videoen, drar den ned til Timeline / Track Wiew. Når jeg da prøver å spille den av skal den vel vises i vinduet for forhåndsvisning (Video Preview Window) Av en eller annen grunn skjer dette ikke. Eller rettere sagt; jeg hører lyden av videoen, men video vises ikke! Mulig jeg har endret på noen av instillingene til dette videovinduet nå, men det var fordi det i utgangspunktet ikke virket. Videoen er filmet av et digitalt fotoapparat, og er vel i AVI format. Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Over selve "preview-vinduet" så vil du se forskjellige ikoner, blant annet en knapp som det står "Preview ettellerannet". På min står det "Preview (auto)". Klikker du på knappen så kan du velge mellom Draft, Preview, Good og best. Den sto på "Draft" engang og da funket det ikke hos meg. Sett den heller til "Preview -->Auto". Håper det var feilen Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Takker. Det var innstillt feil der ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå