Gå til innhold

20 skuffelser i 2008

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med både GTA IV og MGS4 var vel den sjuke hypen som var bygd opp rundt dei, men overall var det vel ikkje skuffandes spill. Eg har ikkje spilt MGS4, men utifrå folks tilbakemeldinger her på forumet og anmeldelser så leverte Kojima varene. GTA IV syntes vertfall ikkje eg skuffa. Det var eit solid spill sjøl om dei satsa på ein realisme som kansje ikkje alle syntes var like kult..

Men eg tipper denne tråden er meint for subjektive meininger og ikkje basert på salg/karakterar :)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Plukket ut førsteplassen til deg:

"The worst heartbreaks of 2008, winner: The PS3!

The Cold Hard Facts: Last amongst next-gen console adoption, LittleBigPlanet's middling sales, Home faces delay after delay into a tepid launch, Resistance 2 falls short of expectations, QORE and the many, many 360 exclusives: each beat hits like a nail in a coffin. No wonder CNN Money called the PS3 a "sinking ship" that's "dying on the shelves.""

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Plukket ut førsteplassen til deg:

"The worst heartbreaks of 2008, winner: The PS3!

The Cold Hard Facts: Last amongst next-gen console adoption, LittleBigPlanet's middling sales, Home faces delay after delay into a tepid launch, Resistance 2 falls short of expectations, QORE and the many, many 360 exclusives: each beat hits like a nail in a coffin. No wonder CNN Money called the PS3 a "sinking ship" that's "dying on the shelves.""

Men i Norge står PS3 sterkt da ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...