Gå til innhold

Redigering av AVCHD materiale

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har i dag en Athlon 64 X2 6400+ basert maskin for redigering av AVCHD materiale (Pinnacle Studio 12), og det er jo i bestfall en treg opplevelse.

Lurte på om noen har gjort bytte fra Athlon 64 X2, til f.eks. Phenom prosessor (eller kanskje Intel), og kunne dele noen opplevelser rundt dette?

I det siste er det jo flere som bruker GPU for å akselerere applikasjoner, finnes det video redigerings programvare som også gjør dette? Jeg har et Geforce 8800GTS kort med 512mb minne.

Har også lurt på en Mac, noen som har erfaring med videoredigering på Mac/Apple?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil seie at Mac er suveren å jobbe med video på.

Stabiliteten kan ikkje måle seg med ein Windows maskin, og det grafiske miljøet er mykje mer inspirerende. Du kjem ikkje til å sakne mykje frå Windows. Eg har alltid brukt Windows, og no skyr eg det som pesten (spent på Windows 7 rektignok, men XP og Vista er eg lei).

Det som også er veldig greit i Mac OS er at systemet til ein kvar tid veit kor ting befinn seg.

Og alt eg indeksert, så skulle du ha rota vekk ei fil finn systemet den i det du trykker søk.

Eit eksempel. Eg har ein song eg høyrer på i iTunes (og den speles frå der den ligg, er IKKJE kopiert til Music mappa). Songen ligg på skrivebordet, og det syns eg er upassande. Så eg berre dreg han rett inn på harddisken. Songen speler videre, Macen veit framleis kor fila er. Prøv å gjere det same i Windows, og du får eit problem. Greit når ein redigerer, for det er jo fort gjort å flytte rundt på materiellet.

At du ikkje kan få virus er også ein fordel, men spørs kor lenge det varer. Uansett er det mange år til med er på nivå med Windows. No er det 1 virus (eller ein trojan som må godtas av brukaren), mens på Windows har me vel mista teljinga?

Men no skal eg ikkje reklamere mer! Når det gjeld redigering av AVCHD materiell; prøv å konvertere det. Har du moglegheit til å få det ukomprimert? AVCHD er eit helvete å jobbe med, uansett plattform. Iallefall i skikkelige programmer. Formatet er så heftig komprimert at det er smertefult å jobbe med. Uansett maskin.

Kan du konvertere til ukomprimert syns iallefall eg det er best. Men du treng mykje lagringsplass.

Lenke til kommentar

Takker for input. Har veldig lyst å ta en tur innom en Mac-shop og rote litt rundt.

Mht. redigering av AVCHD, så har jeg en AMD basert maskin hjemme, men en Intel basert maskin på jobben. Har nå testet å rendre en 5 minutters video på begge, og Intel slår AMD på stabilitet og hastighet, selv om AMD maskinen har en høyere MHz.

Er jo noe drøyt å spytte i 20-30K for å redigere video, pluss programvare? Da er det kanskje litt rimeligere for meg å sette inn nytt hovedkort og en av de nye Core i7 prosessorene fra Intel?

Time will tell, takk uansett for synspunkter.

Lenke til kommentar

Det kjem jo ann på kor omfattende arbeidet er.

All arbeid på Mac er enklare enn PC for augeblikket. Iallefall for meg.

Den starter på få sekunder, og ting skjer med ein gong.

Det gjeld ikkje berre videoredigering, det gjeld alt anna også. Mail, surfing, osv. Alt går berre fortare, meir tid til det du vil gjere, mindre tid på reinstallering, finne drivere, laste ned oppdateringer, rette BSOD'er (Bluescreens of Death), osv.. Kjenner du Windows, forstår du sikkert kva eg meiner.

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har i dag en Athlon 64 X2 6400+ basert maskin for redigering av AVCHD materiale (Pinnacle Studio 12), og det er jo i bestfall en treg opplevelse.

Lurte på om noen har gjort bytte fra Athlon 64 X2, til f.eks. Phenom prosessor (eller kanskje Intel), og kunne dele noen opplevelser rundt dette?

I det siste er det jo flere som bruker GPU for å akselerere applikasjoner, finnes det video redigerings programvare som også gjør dette? Jeg har et Geforce 8800GTS kort med 512mb minne.

Har også lurt på en Mac, noen som har erfaring med videoredigering på Mac/Apple?

Lenke til kommentar

Prøvd i butikk, og Imovie virker særs enkelt i bruk, men for HD redigering styra eg unna etter å ha lese denne sida

http://www.hdforindies.com/2007/08/mikes-t...ovie-08-up.html

Imovie reduserer altså oppløysinga til det halve for at redigering skal gå greit på gamalt utstyr... det er m.a.o. bortkasta med HD kamera om du kun har imovie!

Lenke til kommentar

Det blir jo det same som Windows og Movie Maker.

Du bruker ikkje den programvaren mest sannsynlig.

Til Mac har du Final Cut (blant dei bettre), og ellers Premiere Pro og sikkert ein rekke andre program eg ikkje har sett meg inn i.

Utvalet er no like godt som til PC vil eg seie, om ikkje bettre.

Videre utover det trur eg faktisk siste iMovie har støtte for HD, men AVCHD støtte skal ein nok sjå lengre etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...