Gå til innhold

Valve har gjort $1 = 1€ på Steam

Undersøkelse  

644 stemmer

1. 1. Har du boikottet Steam etter at $1 = 1�?

• Ja
      458
    • Nei
      186

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En prisøkning som gjaldt for alle kontinenter håper jeg du mener da.

At vi i europa skal betale finanskrisa for amerikanere osv gjør vi mer enn nok fra før av.

Ja seff. de skulle satt opp prisen for alle, og da for å unngå økonomisk krise og evt konkurs. eneste jeg kunne gått med på iaf.

Lenke til kommentar

Legg også merke til at annonseringen om at spillene fra EA blir tilgjengelige i nord amerika, noe som ikke skulle ha noe å si på hvordan prisene er i andre deler av verden.

Men hvis de virkelige begynner med lokaliserte priser for hele verden er det på tide å skaffe seg en konto i asia, slik at man kan få de utrolig lave prisene de betaler...

Lenke til kommentar
Mitt tips er at EA har kjøpt Valve. De gir allerede ut Valve sine fysiske spill og nå altså for fullt inne på Steam. Se fram til Half-Life 2010, 2011 osv.

Valve har en publiseringsavtale med EA, ikke noe annet. De gir ut butikkutgaven av Valves spill. Crysis Warhead var trolig en test fra EA sin side på Steam, og de har nå valgt å satse på plattformen.

Lenke til kommentar
Mitt tips er at EA har kjøpt Valve. De gir allerede ut Valve sine fysiske spill og nå altså for fullt inne på Steam. Se fram til Half-Life 2010, 2011 osv.

Valve har en publiseringsavtale med EA, ikke noe annet. De gir ut butikkutgaven av Valves spill. Crysis Warhead var trolig en test fra EA sin side på Steam, og de har nå valgt å satse på plattformen.

Men har du noen tanker om at muligens EA påvirket Valve til å kjøre alt i euro ?

Lenke til kommentar

Selv om EA er et monopolbasert selskap med kapitalistdiktatortendenser, står de ikke for alt negativt som skjer der ute på markedet. Kan jo være Valve selv som har laget denne smørja. Kanskje de er truffet hardt av finanskrisa, eller noe sånt. Men synes fortsatt at de kunne ha hatt baller til å forklare til oss brukere og kunder av Steam hva faen som egentlig foregår.

Lenke til kommentar
Selv om EA er et monopolbasert selskap med kapitalistdiktatortendenser, står de ikke for alt negativt som skjer der ute på markedet. Kan jo være Valve selv som har laget denne smørja. Kanskje de er truffet hardt av finanskrisa, eller noe sånt. Men synes fortsatt at de kunne ha hatt baller til å forklare til oss brukere og kunder av Steam hva faen som egentlig foregår.

Spillindustrien generelt har meget gode tider i finanskrisen etter det jeg har hørt på radioen, tror ikke det går dårlig for de.

Lenke til kommentar

At et selskap av dimensjonen til Valve skal ta ordre fra EA om prisene på sine produkter er både usannsynlig og utenkelig.

Er ikke akkurat som Valve er en smågutt som bare tar i mot ordre fra "den store stygge ulven".

Nei dette er styret til Valve som har bestemt helt på egenhånd og EA har nok ikke hatt noe de skulle ha sagt i den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...