Gå til innhold

Hjelp til å finne kristne forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller DETTE forumet... :D

PS: Her støtter de seg vanvittig mye på bibel sitater og syntes de er en fremifrå gjeng som klarer å klore ned så mye "sant" hentet fra bibelen, men du finner fort ut at det er en hjernedød gjeng som sitter godt og dypt i tankefengslet kristendom.... :no:

Å etter å ha vært innom disse nevnte forumene så er jeg SÅ GLAD jeg ikke sitter i tankefengslet religion!!!!

Jeg blir så glad for at jeg er FRI til å gjøre, fri til å mene og fri til å handle utifra min egen vilje og instikter og ikke minst fri til å tenke hva jeg lyster der og da uten å måtte føle at jeg "synder" i alt og et av disse forvaklede, unaturlige og forvridde dogmene de tror de må leve etter!!! :D

Lenke til kommentar
Det er veldig mange kristene på livssyn delen av VGD forumet.

http://vgd.no/samfunn/livssyn

BEVIS på at Herren har en PLAN

Hadde jeg vokst opp i et Jehovas Vitne hjem, - og av den grunn selvfølgelig IKKE begynt på teologistudiene, hadde jeg IKKE fått deltatt i dette utvekslingsprogrammet mellom oss protestantiske studenter og katolske studenter. Dette beviser at Herren har en PLAN med alt som skjer, og at Herren indirekte IKKE er særlig begeistret for Jehovas Vitner!

Gi faen i dinosaurskjelletene, denne personen har funnet bevis!

Eksistensen av kristne utvekslingsprogram er bevis!

Faen også, det var ikke mer enn et enkelt utvekslingsprogram som skulle til for å avslutte uenigheten mellom kristne og ikke-kristne. Det var litt anti-klimaks, men pytt pytt.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg religiøs på noen som helst måte, men jeg liker å lese på kristenblogg. Mest fordi stakkarene der inne er rape galne på de fleste måter. I begynnelsen var det enkelte moderate kristne der inne, nå er det stort sett rape galne frikirkegjegere som mener alle kritikere kommer fra satan selv. Seriøst. Satan selv.

Lenke til kommentar
Det er veldig mange kristene på livssyn delen av VGD forumet.

http://vgd.no/samfunn/livssyn

BEVIS på at Herren har en PLAN

Hadde jeg vokst opp i et Jehovas Vitne hjem, - og av den grunn selvfølgelig IKKE begynt på teologistudiene, hadde jeg IKKE fått deltatt i dette utvekslingsprogrammet mellom oss protestantiske studenter og katolske studenter. Dette beviser at Herren har en PLAN med alt som skjer, og at Herren indirekte IKKE er særlig begeistret for Jehovas Vitner!

Gi faen i dinosaurskjelletene, denne personen har funnet bevis!

Eksistensen av kristne utvekslingsprogram er bevis!

Faen også, det var ikke mer enn et enkelt utvekslingsprogram som skulle til for å avslutte uenigheten mellom kristne og ikke-kristne. Det var litt anti-klimaks, men pytt pytt.

Elsker den rasjonelle bevisføringsmetoden til han/hun du siterer! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...