Shinganzer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hei. Vet dere om noen aktive kristne forum? Jeg har vært innom et par, men de har i de fleste tilfeller vært veldig lite aktive eller det har bare vært et tulleforum. takker Endret 18. desember 2008 av Shinganzer Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hei, fint å se andre som søker likesinnede. Har selv hatt fine erfaringer med kristent-forum selv om det til tider er litt lite aktivitet. Lykke til med jakten din Endret 18. desember 2008 av lolpatrol Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://christianforums.com/ ? Lenke til kommentar
Europa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 For å bashe religiøse eller for å dele din tro? Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 tihi. Er nok det første mer. Er også interessant å bare lese litt om hva de tenker osv. Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du kan prøve dette forumet Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Eller DETTE forumet... PS: Her støtter de seg vanvittig mye på bibel sitater og syntes de er en fremifrå gjeng som klarer å klore ned så mye "sant" hentet fra bibelen, men du finner fort ut at det er en hjernedød gjeng som sitter godt og dypt i tankefengslet kristendom.... Å etter å ha vært innom disse nevnte forumene så er jeg SÅ GLAD jeg ikke sitter i tankefengslet religion!!!! Jeg blir så glad for at jeg er FRI til å gjøre, fri til å mene og fri til å handle utifra min egen vilje og instikter og ikke minst fri til å tenke hva jeg lyster der og da uten å måtte føle at jeg "synder" i alt og et av disse forvaklede, unaturlige og forvridde dogmene de tror de må leve etter!!! Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er veldig mange kristene på livssyn delen av VGD forumet. http://vgd.no/samfunn/livssyn Lenke til kommentar
Europa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 tihi. Er nok det første mer. Er også interessant å bare lese litt om hva de tenker osv. Vær så god kristent-forum.forumotion.com Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Det er jo det samme som lolpatrol linket til ;P Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Theologyonline. De er skikkelig religiøse der. Jeg ble bannet derfra for å sammenligne terrorisme gjort i Allahs navn med det å drepe i Guds navn. Av sidens dikta... jeg mener administrator. Endret 23. desember 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
O3K Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er veldig mange kristene på livssyn delen av VGD forumet. http://vgd.no/samfunn/livssyn BEVIS på at Herren har en PLAN Hadde jeg vokst opp i et Jehovas Vitne hjem, - og av den grunn selvfølgelig IKKE begynt på teologistudiene, hadde jeg IKKE fått deltatt i dette utvekslingsprogrammet mellom oss protestantiske studenter og katolske studenter. Dette beviser at Herren har en PLAN med alt som skjer, og at Herren indirekte IKKE er særlig begeistret for Jehovas Vitner! Gi faen i dinosaurskjelletene, denne personen har funnet bevis! Eksistensen av kristne utvekslingsprogram er bevis! Faen også, det var ikke mer enn et enkelt utvekslingsprogram som skulle til for å avslutte uenigheten mellom kristne og ikke-kristne. Det var litt anti-klimaks, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå er ikke jeg religiøs på noen som helst måte, men jeg liker å lese på kristenblogg. Mest fordi stakkarene der inne er rape galne på de fleste måter. I begynnelsen var det enkelte moderate kristne der inne, nå er det stort sett rape galne frikirkegjegere som mener alle kritikere kommer fra satan selv. Seriøst. Satan selv. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 tihi. Er nok det første mer. Er også interessant å bare lese litt om hva de tenker osv. Lavpannet blasfemi er skikkelig fjortiss. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Lavpannet blasfemi er skikkelig fjortiss. Hvorfor? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Siden vi snakker om blasfemi, så er det en morsom tråd om det her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1050885 Kort oppsummert: Å feire den kristne jul er den største form for blasfemi. Det er en hedensk tradisjon feiret med dødssynden frådseri. Måtte le når jeg leste det... Er jo så sant! Lenke til kommentar
O3K Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvis blasfemi er skikkelig fjortiss, gjør det blasfemi loven til en fjortiss lov? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er veldig mange kristene på livssyn delen av VGD forumet. http://vgd.no/samfunn/livssyn BEVIS på at Herren har en PLAN Hadde jeg vokst opp i et Jehovas Vitne hjem, - og av den grunn selvfølgelig IKKE begynt på teologistudiene, hadde jeg IKKE fått deltatt i dette utvekslingsprogrammet mellom oss protestantiske studenter og katolske studenter. Dette beviser at Herren har en PLAN med alt som skjer, og at Herren indirekte IKKE er særlig begeistret for Jehovas Vitner! Gi faen i dinosaurskjelletene, denne personen har funnet bevis! Eksistensen av kristne utvekslingsprogram er bevis! Faen også, det var ikke mer enn et enkelt utvekslingsprogram som skulle til for å avslutte uenigheten mellom kristne og ikke-kristne. Det var litt anti-klimaks, men pytt pytt. Elsker den rasjonelle bevisføringsmetoden til han/hun du siterer! Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) tihi. Er nok det første mer. Er også interessant å bare lese litt om hva de tenker osv. Lavpannet blasfemi er skikkelig fjortiss. Som oftest er det høypannet. bedre? Endret 25. desember 2008 av Shinganzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå