Gå til innhold

Problemer med Soldier of Fortune.

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg Soldier of Fortune som jeg tenkte å spille på min Pentium II 350 Mhz med Creative Riva TNT skjermkort. Jeg får beskjed om at jeg mangler en openGL driver el. Hva er egentlig dette? Hva kan jeg gjøre med problemet?

NB: Jeg har ikke internett hjemme, så jeg kan ikke laste ned drivere direkte til maskinen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det snakk om "Soldier of Fortune" (1'ern) eller "Soldier of Fortune II: Double Helix" ?

Uansett ville jeg ha hentet oppdaterte drivere til skjermkortet, RIVA TNT er ett Nvidia-chipset, så du kan hente drivere på internett med hjelp fra en kamerat med internett og CD-brenner (filen tar ca 7-8MB) på adressen: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Sørg også for å ha riktig versjon av DirectX (følger som regel med spillet - tror det var DX7 for SOF1) eller nyere feks DX8 eller 9.

Dersom du har fått tak i SOF2 tror jeg du må slite med ytelsen, men at det burde ihvertfall starte etter at du har installert nyeste driver og DirectX 8 (som jeg mener SOF2 krevde).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...