unwill Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, Tenkte at vi kunne fortelle litt om det siste kjøpet på NDS-fronten, så kan man gi en liten subjektiv mini-andmeldelse av spillet. Det siste spillet jeg kjøpte er Trauma Center Under The Kinfe 2. Dette er et "lege" simulator spill, som handler mye om å gjøre forskjellige kirugiske inngrepp med stylusen på en rask og presist måte. Historien er så som så, grafikken har blitt bittelitt bedre siden 1'ern. Den største forbedring siden 1'rn er at man nå kan velge vanskelighetsgrad, så dermed er sjansen for å sitte fast og ikke komme videre på storyen mindre. Et av de bedre spillene jeg har spilt på DS, Karakter: 7/10. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Cooking Mama 2 Spill der du skal lage mat til gamle gubber, damer, drittunger og Mama selv. Ganske moro faktisk. Spillet er kun basert på minispill. 7/10, høres riktig ut. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 fins cooking mama 2+!?!?!?! det må jeg skaffe!!! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kjøpte det heldigvis ikke, men lånte av en venn: Rayman Raving Rabbids: TV party En haug av helt elendige, forbanna crappy minispill, med et gameplay som suger hardt, og cutscenes som må sees om og om igjen. Tvang meg selv til å runde det, bare for å bli ferdig og se om det kom noe bedre etterpå - men nei! Det gjorde det ikke. Elendig holdbarhet også, rundet hele dritten på et par timer. Gameplay: 2/10 - det funker, men cutscenene du må se omigjen og om igjen tar nesten livets lyst fra deg. Når minispillene i tillegg er såpass dårlige så.. Holdbarhet: 2/10 - ferdig på et par timer. Gir den en toer, i stedet for ener, fordi spillet hadde vært ennå værre hvis der varte lenger. Lyd: 3/10 - klassiske irriterende lyder. Grafikk 3/10 Lavmålt fargeklatt-greier. Totalt: 2/10 - styr unna! For all del, ikke kjøp dette greiene her..! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 N+ veldig kult platformspill, absolutt anbefalt for folk å kjøpte. Kjøpte mitt for 120 kr i USA da. Men de siste spillene kjøpte jeg hos Nintendo of America i Seattle, fikk fantastisk pris på gode spill. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Mario Kart DS: Mario er tilbake på karten sammen med alle vennene sine. Spillet byr på mye moro, både offline og online. Byr også på forskjellige spillmoduser som for eksempel vanlig race og mynt-kamp. Likte du Mario Kart på Nintendo 64, Super Nintendo og/eller GameCube, kommer du til å like dette. 8/10 - Anbefales Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Flower, Sun and Rain. Merkelig, merkelig spill..... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mystery Case Files: MillionHeir, Super Mario Bros og Hotel Dusk: Room 215. Gleder meg til de kommer i posten. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Chrono Trigger DS for 150 kr:) er på vei i posten. Aldri testet snes spillet heller. Håper det faller i smak. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøpte Castlevania: Order of Ecclesia i dag, men har ikke fått prøvd det ennå. Får heller anmelde det nest siste spillet jeg kjøpte. Castlevania: Portrait of Ruin I bunn og grunn er det en ganske vanlig formel nå. I gode, gamle Castlevania: Symphony of the Night på PS1 fikk man utforske et stort slott omtrent som man vil, i et svært vakker 2D rollespill med fine fiender, bra gameplay og alt sånt. Selv om andre Castlevania-spill har vært mer lineære har denne utforskingen i 2D fortsatt på Gameboy Advance, og nå Nintendo DS. Formelen er stort sett den samme, men med noen små forandringer. Vanligvis har man bare en hovedperson, men denne gangne har vi to. Jonathan Morris er den typiske helten, og som navnet sier, den foreløpig siste i Morris-slekten og bærer pisken Vampire Killer. Problemet er at han ikke kan bruke kreftene dens ennå, men når det begynner å bli problemer i slottet til Dracula får han vel gå til aksjon likevel. Med seg har han Charlotte Aulin, en meget ung dame med magiske krefter. Hun har ingen våpen og lite å beskytte seg med, men til gjengjeld kan hun gjøre mye rart med magi. Det morsomme er at vi kan spille med begge to samtidig om du vil, eller spill med bare en av dem. Begge går opp i level, og selvsagt får begge to bedre ting etterhvert. Jonathan får bedre rustning, bedre våpen og så videre, og Charlotte får bedre klær, bedre magi og så videre. I tillegg har man selvsagt magi begge to bruker samtidig. Denne er svært kraftig, men koster selvsagt ganske mye magi å bruke. Hele spillet er som vanlig stappfullt av ting å gjøre, og det gamle ordtaket "det er ikke over før det er over" stemmer absolutt her. Jeg banket to bosser og fikk se en sluttsekvens, men ved å finne en hemmelig magisk formel til Charlotte og bruke den mot bossene i stedet fikk jeg åpnet andre halvdel (!) av spillet. Det sier jo litt... Vurdering: 8/10 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har tested Castlevania: Order of Ecclesia en del og kan gi en rask vurdering. Har bare tatt noen få brett, men likevel. Castlevania: Order of Ecclesia Hele Belmont-klanen er borte, så det er ingen igjen som kan stoppe Dracula. Vel, trodde man. Folk har prøvd det meste for å stoppe ham, og en gjeng har fokusert på kraftig magi for å ta ham. Disse kalles Order of Ecclesia, og en dame er blitt spesialtrent for å bruke den kraftigste magien de har. Hun er den eneste som har sjanse å overleve å bruke den, så det er jo synd en annen fjott finner ut han er misunnelig og stikker av med den. Jaja, det er jo ikke første gang slikt skjer. Han burde melde seg inn i Order of Clichéelia eller noe. Men uansett. Man bruker teknisk sett magi i stedet for våpen, men det er mest kosmetisk. Det betyr derimot at vi kan ha to våpen samtidig (evt to av samme), og disse kan slås sammen til et diger våpen som gjør ekstra skade. Fiendene er både gamle kjenninger og nye folk, og alt i alt er det et tradisjonelt Castlevania. Den største forskjellen er at vi styrer en dame denne gangen i stedet for en mann, vi har ikke pisk og får utforske en rekke områder utenfor slottet før vi kommer så langt. Det er omtrent så forskjellig fra de andre i serien som det er mulig å komme, men likevel er det ikke noe tvil om at dette er Castlevania tvers gjennom. Vurdering så langt: 8/10 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Call of Duty: World at War Har vel hatt det i drøyt en måned sammen med min NDS Lite. Meget imponert over hva DSen kan klare av grafikk! Det revolusjonerende med dette spillet er jo FPS sjangeren med bruk av touchpadden som "musematte". Fungerer utmerket spør du meg, men litt tungvint å holde på med over lengre tid. Har satt meg litt inn i CoD communitiet, og til og med blitt medlem av en klan. 2vs2 online er rimelig fett! Spillet ville vært et null uten wifi. singleplayeren har jeg ikke spillt mye av enda, men jeg ser lyst på det av det lille jeg har spillt Kan anbefale dette dersom man vil ha et actionspill og liker FPS sjangeren godt. Lyd: 8/10 Gameplay: 9/10 Wifi: 8/10 Totalt 8/10 anbefales! Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 pokemon diamond. kjøpte det i dag Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) The Sims 2 Apartment Pets. Helt greit. men litt kjedelig. Er ikke så mye forskjellig og gjøre :/ Karakter: 4/10 Kosta 299,- på Game Stop. var IKKE verdt det. Endret 27. februar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 The Sims 2 Apartment Pets. Helt greit. men litt kjedelig. Er ikke så mye forskjellig og gjøre :/ Karakter: 4/10 Kosta 299,- på Game Stop. var IKKE verdt det. Du burde ikke kaste vekk pengene dine bort på GameStop. Anbefaler eBay. Kjøpte Super Mario-spillet for 120 kr på eBay, på GameStop skulle de ha 399 for det.(..) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Fikk meg Zelda: Phantom Hourglass i går. kosta rundt 180kr fra amazon.co.uk foresegla og helt nytt. Veldig fornøyd, gjore første tempelet i går og må si allt er som det skal Endret 4. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Pokemon Platinum, som er på vei i posten... Om bare sporingen til posten norge hadde funket liit bedre, ARGH! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Morsomt spill med noen geniale minigames. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Morsomt spill med noen geniale minigames. Samme her, kjøpte det til kjæresten min. Kostet meg 80 kr på eBay. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 80,- faktisk! Jeg som syntes under 180,- var billig. Må skaffe meg en kjæreste som kan kjøpe spill til meg også =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå