Amored Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Fant denne artikkelen på ITavisen, og tenkte det kanskje noen synes det er interessant. "Sony har fortsatt ikke sagt noe om hvor stor prisøkningen vil bli. De bekrefter imidlertid at økningen er en direkte følge av fallet valutaens fall på 25 prosent." LINK Endret 18. desember 2008 av Amored Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 De har vel avklart at dette ikke vil berøre PS3? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 De har vel avklart at dette ikke vil berøre PS3? Det er mulig. Får da håpe at det stemmer. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Med en førjulssalgspris på 2200 kr i USA på PS3 er det vel ikke noe å være redd for... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Med en førjulssalgspris på 2200 kr i USA på PS3 er det vel ikke noe å være redd for... "Sony varsler om at de allerede neste måned planlegger å øke prisene på en rekke av produktene sine i Europa." Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er den såpass billig i USA? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er allerede bekreftet før ørten dager siden at Sony ikke vil sette opp prisen på playstation 3. Men at dette gjelder produkter som hi-fi, tv'er osv osv. Dessuten er vel denne "nyheten" jævli gammel? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 flaks vi kjøpte Sony tvet nå før jul da, i går faktisk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tar alle pressemeldinger og sånt fra Sony konsernet med en klype salt, de sa vell noe på e3 for en del år tibake att ulik konkurenten ville PS3 ha bakoverkompabilitet fra dag en for ps2 og ps1 spill. Vi vet nå hvor troverdig den meldinga var. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tar alle pressemeldinger og sånt fra Sony konsernet med en klype salt, de sa vell noe på e3 for en del år tibake att ulik konkurenten ville PS3 ha bakoverkompabilitet fra dag en for ps2 og ps1 spill. Vi vet nå hvor troverdig den meldinga var. hvafaen har det med saka å gjøre? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tar alle pressemeldinger og sånt fra Sony konsernet med en klype salt, de sa vell noe på e3 for en del år tibake att ulik konkurenten ville PS3 ha bakoverkompabilitet fra dag en for ps2 og ps1 spill. Vi vet nå hvor troverdig den meldinga var. hvafaen har det med saka å gjøre? Det er noe de meddelte på E3 samhengen nå er att de også har meddelt att PS3 IKKE vill bli berørt av den 25 % pristigningen som er forventet på Sonys produkter. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 jaja, du om det. Kipt å ikke kunne tro på noe av det som blir sagt i intervjuer/pressemeldinger fra noen av selskapene i hele verden. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 jaja, du om det. Kipt å ikke kunne tro på noe av det som blir sagt i intervjuer/pressemeldinger fra noen av selskapene i hele verden. Så du har full tiltro til ett selskap som bevislig har gjort ett løftebrudd, klart jeg tror på sony men er også litt skeptisk på grunn av løftebrudd men Sony er ikke aleine om det finnes ett annet selskap innen denne branskjen som er vel så flik som Sony og jeg trenger vell ikke nevne firmanavnet Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg velger å sile informasjonen. Noe er lett å skille ut "Uttalelser som "vi skal revolusjonere spill" eller ting som "Bare 1 promille av våre kunder har opplevd RROD" osv osv. Men når de sier at playstation 3 ikke vil få en prisøkning selv om at andre sony produkter får det så tror jeg dem lett. Hvorfor i all verden skulle de øke prisen like før jul, og det når de allerede har sagt at dem ikke vil gjøre det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fant denne artikkelen på ITavisen, og tenkte det kanskje noen synes det er interessant. "Sony har fortsatt ikke sagt noe om hvor stor prisøkningen vil bli. De bekrefter imidlertid at økningen er en direkte følge av fallet valutaens fall på 25 prosent." LINK ITavisen har jeg forferdelig lite tro på, de har kommet med så mye tull før at jeg gidder ikke ta dem seriøst lengere. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) *boast* Haha, uansett er det care for meg siden jeg kjøpte PS3 for en uke siden, og PSP for et par måneder siden. Alt som ikke er konsoller hos meg er Samsung, så vi får se om de varsler noen prisøkning NEIVENTDA, jeg HAR jo stor nok TV allerede. *endboast* Spøk til side, det er svært få norske nettaviser jeg tar seriøst. Adressa.no og aftenposten.no er vel de eneste snart. Endret 19. desember 2008 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 ITavisen har jeg forferdelig lite tro på, de har kommet med så mye tull før at jeg gidder ikke ta dem seriøst lengere. Skrev det ikke for å være slem. Har faktisk tenkt til å skaffe PS3 selv snart. Så for meg var dette ganske relevant info. Men siden Sony ikke gjør noe med prisen på PS3, så er det vel greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå