Gå til innhold

"Sony varsler om prisøkning."

Amored

Anbefalte innlegg

Fant denne artikkelen på ITavisen, og tenkte det kanskje noen synes det er interessant.

"Sony har fortsatt ikke sagt noe om hvor stor prisøkningen vil bli. De bekrefter imidlertid at økningen er en direkte følge av fallet valutaens fall på 25 prosent."

LINK

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar alle pressemeldinger og sånt fra Sony konsernet med en klype salt, de sa vell noe på e3 for en del år tibake att ulik konkurenten ville PS3 ha bakoverkompabilitet fra dag en for ps2 og ps1 spill. Vi vet nå hvor troverdig den meldinga var.

hvafaen har det med saka å gjøre?

Lenke til kommentar
Tar alle pressemeldinger og sånt fra Sony konsernet med en klype salt, de sa vell noe på e3 for en del år tibake att ulik konkurenten ville PS3 ha bakoverkompabilitet fra dag en for ps2 og ps1 spill. Vi vet nå hvor troverdig den meldinga var.

hvafaen har det med saka å gjøre?

Det er noe de meddelte på E3 samhengen nå er att de også har meddelt att PS3 IKKE vill bli berørt av den 25 % pristigningen som er forventet på Sonys produkter.

Lenke til kommentar
jaja, du om det. Kipt å ikke kunne tro på noe av det som blir sagt i intervjuer/pressemeldinger fra noen av selskapene i hele verden.

Så du har full tiltro til ett selskap som bevislig har gjort ett løftebrudd, klart jeg tror på sony men er også litt skeptisk på grunn av løftebrudd men Sony er ikke aleine om det finnes ett annet selskap innen denne branskjen som er vel så flik som Sony og jeg trenger vell ikke nevne firmanavnet :)

Lenke til kommentar

Jeg velger å sile informasjonen. Noe er lett å skille ut "Uttalelser som "vi skal revolusjonere spill" eller ting som "Bare 1 promille av våre kunder har opplevd RROD" osv osv.

Men når de sier at playstation 3 ikke vil få en prisøkning selv om at andre sony produkter får det så tror jeg dem lett. Hvorfor i all verden skulle de øke prisen like før jul, og det når de allerede har sagt at dem ikke vil gjøre det.

Lenke til kommentar
Fant denne artikkelen på ITavisen, og tenkte det kanskje noen synes det er interessant.

"Sony har fortsatt ikke sagt noe om hvor stor prisøkningen vil bli. De bekrefter imidlertid at økningen er en direkte følge av fallet valutaens fall på 25 prosent."

LINK

ITavisen har jeg forferdelig lite tro på, de har kommet med så mye tull før at jeg gidder ikke ta dem seriøst lengere.

Lenke til kommentar

*boast*

Haha, uansett er det care for meg siden jeg kjøpte PS3 for en uke siden, og PSP for et par måneder siden. :D Alt som ikke er konsoller hos meg er Samsung, så vi får se om de varsler noen prisøkning ;) NEIVENTDA, jeg HAR jo stor nok TV allerede.

*endboast*

Spøk til side, det er svært få norske nettaviser jeg tar seriøst. Adressa.no og aftenposten.no er vel de eneste snart.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
ITavisen har jeg forferdelig lite tro på, de har kommet med så mye tull før at jeg gidder ikke ta dem seriøst lengere.

Skrev det ikke for å være slem. Har faktisk tenkt til å skaffe PS3 selv snart. Så for meg var dette ganske relevant info. Men siden Sony ikke gjør noe med prisen på PS3, så er det vel greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...