Joachim_F Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Red Alert 3 er i ferd med å få en utvidelsespakke. Les mer Endret 18. desember 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
forvirra92 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hadde vært digg med en utvidelse:wee: Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 uff.... EA games har ødelagt hele C&C sjangeren, allerede før RA3 kom ut hadde begynt på utvidelsen. de melker produktet med nytt spill hver 6 måned så og si. dermed er kvaliteten blitt dårligere og den varme følelsen får et godt spill er borte siden jeg mener de ikke klarer å legge kvalitet inn i spillet Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 EA melker de fleste spill de får fingrene sine i. Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Enig med ole_marius, det var en viss klasse og stil over RA og RA2, detta derimot har jeg ennå ikke klart å holde på maskinen mer en 30 min før det føyk vekk i igjen Skulle nok beholt Westwood studio gutta EA og latt dem utvikle detta så hadde dere ihvertfall hatt 2 fans til fortsatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 wee, tilleggspakke med 2 nye underfraksjoner til hver fraksjon akuratt som ea har gjort på hvert eneste rts spill de har gitt ut de siste 5 årene. er vel dette den fantastiske beta nøkkelen er til også tenker jeg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hadde vært fint om det fulgte med endring av viewpoint. Vil gjerne se mer på en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) De må legge inn 8 player maps, og flere faksjoner i form av generaler fra hvert team, nye typer general points osv.. hadde vært digg. Ønsker utvidelser velkommen. Så de som sier EA melker gjør Stardock det også de skylle komme med to utvidelser til Sins of a solar empire? Eneste melkingen som foregår er sånne ekstra packs eller booster packs til andre spill Endret 18. desember 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Cocho Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 EA er ikke noe tess syns jeg. Det eneste spillet jeg virkelig liker som EA har laget er orginale BF2. Ellers er det bare søppel de kommer ut med. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Red Alert 3... Bra konsept HELT til du kommer til LAN Delen. Her deler jeg ut trekk og for SecuROM delen. På tide spill får reelle trekk i design også nå. EA har en god del å lære og en LAAAANG vei å gå, best de begynner med en gang. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synes RA3 var bra jeg, og gleder meg til en expansion. AtW Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Koser meg med Red Alert 3 jeg, morsomt å spille online, selv om jeg for det meste taper. Så når denne expansion pakken evt. kommer så blir det nok et sikkert kjøp. Endret 18. desember 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dette blir bra. I RA3 savnet jeg 8 player, underfraksjoner og dems tilhørendre enheter. Som f.eks russiske tesla tanks, franske grand cannons osv. Så den nye ekspansjonen skal kjøpes inn selv om EA riktignok melker litt. Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 RA3 er faktisk det eneste bra EA har gjort siden BF2 synes jeg Gleder meg til dette, men forbereder meg på det verste (det er jo EA) Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 support power er overdreve bra + at dem ødeleger mye av spillbarheten (var greit på generals og sende inn folk eller ta en liten artilery strike) men time bomb ødeleger jo helebasen og magnet upling tar jo alle tank min før jo ikke bygge opp (er du helig så ser du når dem gjør og du før tatt bort tank dine) landsatt 40 folk det data gjorde var og bruke desilator airstike og det var det angrepet) RA3 er faktisk det eneste bra EA har gjort siden BF2 synes jeg Gleder meg til dette, men forbereder meg på det verste (det er jo EA) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror nesten jeg må få prøvd RA3 snart. Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 RA3 er greit nokk, men di suport greiene er balle. uansett hvordan du spiller, uansett hvor bra forsvar men har(100000 tanks og 100000 folk) kan motstanderen ta deg Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 C&C3 > RA3 Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg presenterer dere: EA's formel til suksess*! Man tar et stykk ferdigutviklet spill, fjerner valgfri mengde spillelementer (må ikke ta for mye), og utgir spill. Så, etter en selvbestemt tid utgir man disse spillelementene og, i noe vi kaller ekspansjon. Formel: X=Ferdigutviklet spill Y=Spillelementer Z=Utgitt spill X=Y+Z Z=X-Y Y=X-Z Tada! Bruk den med vett (hvis mulig). *penger Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 EA klarer ikke lage RTS spill.. får jeg pressisere at at ingen av dems rts spill har hvert balansert i perspektiv av units. support powers er noe de fleste rts har og slik blir det, Men EA overdrever så voldsomt med disse kreftene at det ikke blir utfordrene eller morro engang. I RA3 kan det virke som de har lagt til kreftene fordi du skal ha en autowin sjanse.. jeg mener steamroll vs general powers.. Nei folkens spill Company of heroes istede. Det er virkelig et RTS spill som utfordrer deg og har en generel god balanse gang. EA GTFO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg