DementedAlbino Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har sett på disse mobilene som er erstatter for min nåverende. Slik jeg ser det er eneste forsjellen at 6610 har radio og er litt større, men den er i tillegg billigere... Er der noen andre forsjeller jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har fått for meg at 6610 holder seg litt bedre, litt bedre kvalitet kanskje..? Lettere å bruke tastene på 6610, modellen har fått mye ros pga. de :-) Jeg holdt på å kjøpe 6610 (3000,- på elkøp), bra telefon det der Du har vært på nokia og samenlignet? Lenke til kommentar
fittapaabukk Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har selv hatt både 6610 og 6100, og må si det ikke er mange forskjeler emllom dem. Det eneste er vel det som er bekrevet over, bedre av/på knapp til 6100 og generelt bedre taster. Av/på til 6610 er jævli knotete. Ellers får 6610 stor pluss foor radion av meg! Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tror jeg heller ville gått for 6610... den er igrunn littegran bedre med funksjoner, men er til gjengjeld littegran større. men så er den omtrent 1000 kroner billigere også... Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kjøpte en 6610 i går ( 2350 danske [email protected]) og den virker god nok. Hadde en 5100 i fire dager men den passet ikke meg til tross for at den helt sikkert er bra. Uansett, har ikke gjort noe særlig med 6610 enda men jeg synes den virker bra. Særlig tastene er utrolig deilige å skrive med og radioen har veldig bra lyd med det medfølgende håndfri-settet. Alltid fint med litt norsk på morgenkvisten:) Av/på-knappen er litt liten men med mindre du har tygget neglene ned til roten går det relativt greit å trykke på den. Telefonen er ikke den minste men den ser bra ut og den veier ikke et tonn (84 gram mot 6100's 79 gram). Alt i alt er jeg fornøyd. 6100 er nok litt mindre og råere ettersom du får Bluetooth, etc. men jeg for min del følte ikke kallet. Synes også det er greit med radio, særlig siden den faktisk fungerer bra:) Erik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Kjøpte en 6610 i går ( 2350 danske [email protected]) og den virker god nok. Hadde en 5100 i fire dager men den passet ikke meg til tross for at den helt sikkert er bra. Uansett, har ikke gjort noe særlig med 6610 enda men jeg synes den virker bra. Særlig tastene er utrolig deilige å skrive med og radioen har veldig bra lyd med det medfølgende håndfri-settet. Alltid fint med litt norsk på morgenkvisten:) Av/på-knappen er litt liten men med mindre du har tygget neglene ned til roten går det relativt greit å trykke på den. Telefonen er ikke den minste men den ser bra ut og den veier ikke et tonn (84 gram mot 6100's 79 gram). Alt i alt er jeg fornøyd. 6100 er nok litt mindre og råere ettersom du får Bluetooth, etc. men jeg for min del følte ikke kallet. Synes også det er greit med radio, særlig siden den faktisk fungerer bra:) Erik Får ikke med bluetooth på 6100...De er identiske bortsett fra radioen....Det sies at 6100 er mer robust og har bedre batteri + den er litt mindre....Hadde jeg tenkt meg litt mer om når jeg bestlillte så hadde jeg gått for 6610 siden den har radio...Men nå er 6100 på vei i posten så får satse på at jeg blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 6610 mye bedre kvalitet! Fordi at? Alle forhandlere sier det motsatte så på hvilket grunnlag sier du dette? Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg kunne tenke meg at 6100 har bedre batteri siden den er nyere. Hvis det er det samme som i 5100 er det rimelig sikkert. Har ikke noe særlig ide om kvalitet men jeg synes min 6610 virker grei (riktignok kun etter 4 dagers bruk). Men jeg tviler ikke på at 6100 er bra også. Den er jo mindre og lettere hvis det har noe å si. Kunne sverge på at den kom med Bluetooth men tok visst feil... Du blir helt sikkert fornøyd med 6100 Erik Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har lest at 6100 har et nyere type batteri enn 6610/7210 ja, og at det i teorien skal ha littegran lenger levetid... om den virkelig har det i praksis er visstnok litt mer tvilsom da Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 6610 mye bedre kvalitet! Fordi at? Alle forhandlere sier det motsatte så på hvilket grunnlag sier du dette? Eg kjenner 2 stk som har den.Den ene hadde 6100 før, men den ble ødelagt.Han sier at det er mye bedre kvalitet på 6610. Men eg vet ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå