jeskeide Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 HP Pavilion ze 4204 • Intel Mobile Celeron 1,6 GHz prosessor • 256 Ram • DVD spiller • ATI Mobility Radeon 64mb grafikk-kort • 14" TFT skjerm jeg har nettop kjøpt maskinen over. Har innstallert XP pro men da virker ikke skjermkortet mitt. FInner heller ikke noe drivere på nettet som kan hjelpe meg med problemet. Har også ringt HP som heller ikke kunne hjelpe meg. Er det noen kloke hoder der ute som kanskjke kan hjelpe meg med en slik driver???? viss det er det så send den gjerne til meg på mail. [email protected] Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor kunne ikke HP hjelpe deg med dette? Hva slags svar var det du fikk? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 prøv: http://users.skynet.be/FCB/ati/ her fant ihvertfall jeg drivere som funket fint hos meg... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 Har også ringt HP som heller ikke kunne hjelpe meg. De skal kunne hjelpe deg med dette, ringte du HP support? btw, du går på skolen min Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 Det følger jo med et sånt gjenoppretningssystem med den maskinen. Enten i form av et par CD'er som formaterer og setter opp alt på nytt, eller som en skjult del av harddisken, som fører over alt på nytt. Da kommer drivere og hele sullamiten med. Du har vel ikke installert WinXP "løst" ? Uansett ... HP bør så absolutt kunne fixe det. Ellers er vel den pc'n kjøpt på Elkjøp eller Expert (de har ihvertfall hatt noe kampanjer på den), og de bør ha/har teknikkere som kan fixe det for deg. Hør med dem ... eller kjeft på HP (kjeft saklig) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 uhm...hva faen skal du med Win XP Pro når maskina kommer med XP Home....får du liksom plass til 2 CPU'er på den der ???? uansett...drivere finnes på www.hp.no ---> drivere ---> HP ---> Pavilion ZE4202 er totalt idiotiskt og installere noe som verken HP offisielt vil, eller gidder og gi support på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå