krimol Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 hei jeg lurer på om det er pixel garanti Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40V4000, slik som det er på samsung tver du får kjøpt på butikk.. har sony det? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 hei jeg lurer på om det er pixel garanti Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40V4000, slik som det er på samsung tver du får kjøpt på butikk.. har sony det? ingen som vet noe??;o Lenke til kommentar
Peat Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har bare hørt om at Samsung har "pixel-garanti". Men du kan jo spøre Sony...de av alle burde jo vite dette Endret 28. desember 2008 av Peat Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei Sony har ikke pixelgaranti. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har bare hørt om at Samsung har "pixel-garanti". Men du kan jo spøre Sony...de av alle burde jo vite dette Har Samsung dette selv ved nettkjøp? Kilde? Lenke til kommentar
Peat Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har bare hørt om at Samsung har "pixel-garanti". Men du kan jo spøre Sony...de av alle burde jo vite dette Har Samsung dette selv ved nettkjøp? Kilde? Det vet jeg ikke. Men i følge et innlegg av "Yeah Right" nest nederst på siden til en test av Samsung LE40A656 hos lyd&bilde så gjelder ikke den garantien ved nettkjøp. Så svaret er vel nei(?) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Okei. Takker for svar Har lagt merke til at HiFi klubben har særdeles gode TVpriser, og om jeg forstår dette rett, så importerer de fra Samsung Nordic, de som leverer denne pixelgarantien Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har bare hørt om at Samsung har "pixel-garanti". Men du kan jo spøre Sony...de av alle burde jo vite dette Har Samsung dette selv ved nettkjøp? Kilde? Fra expert.no nulltolleranse mot pikselfeil, Samsung i Norden har gått et steg lenger, og gir deg en ny TV om du har en eneste pikselfeil på en 26-tommers TV eller større. Den vanlige garantien tillater et antall pikselfeil. Mao. Modeller solgt via Samsung Norden har garantien, og ikke Samsung-apparater som er parallellimportert. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Da har HiFiklubben pixelgaranti da! Da vet jeg hvert fall hvor jeg skal kjøpe min neste TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå