CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Må vel bare huske å kjøpe en paraply ? Huske? Du får jo kjøpt paraplyer OVERALT i bergen.. Er en grunn til det. Er foresten skyfri himmel nå. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Må vel bare huske å kjøpe en paraply ? Huske? Du får jo kjøpt paraplyer OVERALT i bergen.. Er en grunn til det. Er foresten skyfri himmel nå. De blr vel utdelt på likningskontoret når du er innom og melder flytting nice vær her og btw... Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ikke så lang skolevei her nei. Kommer ann på hvilket bygg jeg skal til. 100 meter er det nermeste. Tar ca. 15 sek på sykkel. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvis det tar 15sek så sykkler du? Jeg ville latt den stå hjemme jeg. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 5 min med bil, 10-15 min med sykkel og 20-25 min med buss. Men bedre enn før, da brukte jeg 2 timer en vei. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvis det tar 15sek så sykkler du? Jeg ville latt den stå hjemme jeg. Det hender at jeg har ekstremt dårlig tid, og da sykler jeg. Ellers er det jo greit å gå. Tar sjelden bilen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 mellom 30 min og tre kvarter med buss. 20 min med bil. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 2,3km og sykkel.. tida avhenger om eg har dårleg tid om morgenen eller ikkje, heim er det nedoverbakke.. Lenke til kommentar
paradox Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har under 400m å gå!! Starter ca 08:25 å er på klasserommet i det samme minuttet som læreren er på plass.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 skolen min ligger en mil unna...kjører buss Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 skolen min ligger en mil unna...kjører buss Antar at du sitter på bussen og ikke kjører den Lenke til kommentar
corcky Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Rundt en km. 15 min å gå... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 4,0km en vei. Med bil så kan det ta lang tid om morgenen (køkøkøkø), opptil 15 min. Sykkle har jeg ikke gjort til vidregående, men det vil ta under 10 min, er bare nedover, værre hjem. Moped er egentlig det kjappeste da jeg kan kjøre forbi køen. Rekorden er under 10 minutter fram og tilbake, inkludert et par min leting hjemme etter glemte bøker. Svært bra det ikke var noe politi som ikke liker ulovlige fobikjøringer på veien da..........Btw, var da jeg fant ut at man kan kjøre forbi en buss selv om det kommer en i mot, det er plass mellom :D:D Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 667 meter. Med beina: 5-10 minutter På sykkel: 2-4 minutter Er en trapp på veien som er ganske irriterende. Har nå lært meg å kjøre ned den med sykkel da, så jeg sparer ett par sekunder. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 corcky: er det bilde av deg på avartaren din eller? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har ca. 3 kilometer lang skolevei og den bruker jeg ca. 10 min. med sykkelen min, og da sykler jeg forbi huset til Heidi Hauge og....Ække stolt av det men....hehe Forresten, Wabby, hvor i Skien bor du? Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 700 m nedover bakke kjipt hjemm i gjen fra en JÆVLA skole dag da og JÆVLIGT kaldt uten hansker på sykkelen om høsten ned til skolen (ikke å anbefale!) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tjaa, veit ikkje kor langt det er , men bruker 5-7 min ned, og 10-15 min opp.. alt ettersom... ganske bratt heile veien Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg har noen mil til skolen, tar buss en haltime. bor ute på en øy et stykke fra ålesunde der jeg går på videregående Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 bor 120 meter fra skolen hvis jeg bruker den lengste veien bruker 3min hvis jeg går sakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå