Gå til innhold

Lang skolevei?


puta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
corcky: er det bilde av deg på avartaren din eller?

 

nei... :roll:

Det er ei dataanamiert kvinnfolk. Avataran fant jeg forøvrig her:http://www.gamespy.com/avatars

 

Avataren er av Rikku, ei 14 år gammal jente i final fantasy 10 (bare sånn til info :roll: )

 

Selv har jeg 4km skolevei, går 5-10min til t-banen alt etter hvor dårlig tid jeg har, og tar så banen 3 stopp. Ikke så langt i grunn :)

Lenke til kommentar

Barne/ungdomskolen: 800meter / 4 minutter

 

Videregående: 3500 meter. 13 minutter med sykkel. 25 minutter gående. Syklet hver dag, og da syklet jeg ved sjøen. Kaldt og mye vind!

 

Nå: 13000 meter (1,3mil): sykkel: 45 minutter gående: 2 timer bil: 15 minutter. (har til nå ikke syklet eller gått til skolen, men har syklet og gått strekningen mange ganger da :p)

Lenke til kommentar

 

Stort sett nedoverbakke da! :woot:

Begge veier?

 

Selv kjører jeg buss i litt over en time. 3 forskjellige busser hver vei. Bytter altså buss 6 ganger daglig ;)

/me bytter buss en gang til skolen og ingen fra (syns det er masse styr, men etter at jeg har hørt din historie skal jeg ikke klage lenger)

Lenke til kommentar
Har vel en 1.5 kilometer...tar ca. 10 minutter å gå, og 2-3 minutter med moped. Er nedoverbakke hele veien ned  :smile:

 

Fint hjem om vinteren, bare oppover , snø og is...

 

hehe, ja, det er jo medaljens bakside det....er glad vinteren er over, slipper å kommer gjennom våt og kald hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...