Gå til innhold

Lang skolevei?


puta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang skolevei har du?

 

Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... :grumpy:

 

Stopper på hjørnet for å få en "blow job"?

 

Mmmm *drømme seg vekk*.. hadde vært nice. Men morratrafikken er et (¤%/... ja, du kjenner sikkert til det...

Lenke til kommentar
Hvor lang skolevei har du?

 

Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... :grumpy:

 

Stopper på hjørnet for å få en "blow job"?

Og du som moderator skal passe på at folk "snakker fint"? :lol:

Bare bra med moderatorer som ikke er grumpy

Lenke til kommentar
Hvor lang skolevei har du?

 

Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... :grumpy:

 

Stopper på hjørnet for å få en "blow job"?

Og du som moderator skal passe på at folk "snakker fint"? :lol:

Bare bra med moderatorer som ikke er grumpy

 

*Peker og ler av SirHartge* :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Jeg har vell en skolevei på 3mil elns. Drar hjemmefra klokken 7 og er framme på skolen 7.50. Tar 10min og gå fra Bergen togstasjon og fram til skolen.

 

Bor BTW på Trengereid for de som lurte på det.

 

Detta var gresk... :o

Vell for folk som bor rundt bergen så burde de vite det. Men siden ikke du gjør det er det vell ikke så veldig rart?

Lenke til kommentar
Jeg har vell en skolevei på 3mil elns. Drar hjemmefra klokken 7 og er framme på skolen 7.50. Tar 10min og gå fra Bergen togstasjon og fram til skolen.

 

Bor BTW på Trengereid for de som lurte på det.

 

Detta var gresk... :o

Vell for folk som bor rundt bergen så burde de vite det. Men siden ikke du gjør det er det vell ikke så veldig rart?

bor på sørladnet, bare hørt rykter og ting om Bergen, kan ikke si at jeg er så orientert nei =)

Lenke til kommentar

Vell jeg kan vell avkrefte de fleste ryktene. Bergensere er ikke brautende og alle andre ting som alle skal ha det til. Jeg var litt redd når jeg flyttet over til vestlandet sommern 98 eller 99. Men etter og ha vært noen år her så er det like greit.

Lenke til kommentar
Vell jeg kan vell avkrefte de fleste ryktene. Bergensere er ikke brautende og alle andre ting som alle skal ha det til. Jeg var litt redd når jeg flyttet over til vestlandet sommern 98 eller 99. Men etter og ha vært noen år her så er det like greit.

 

Må vel bare huske å kjøpe en paraply ? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...