SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 JEg kjører til skolen på 3 min, bor ca 2-3 km fra skolen vi jeg tro. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvor lang skolevei har du? Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvor lang skolevei har du? Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... Stopper på hjørnet for å få en "blow job"? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvor lang skolevei har du? Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... Stopper på hjørnet for å få en "blow job"? Mmmm *drømme seg vekk*.. hadde vært nice. Men morratrafikken er et (¤%/... ja, du kjenner sikkert til det... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvor lang skolevei har du? Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... Stopper på hjørnet for å få en "blow job"? Og du som moderator skal passe på at folk "snakker fint"? Bare bra med moderatorer som ikke er grumpy Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 15-20 min.. Ned fra fjellet til Bergen, og opp på andre siden.. stress.. Godt jeg ikke har forelesninger daglig.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvor lang skolevei har du? Jobber, men selv om veien er like lang hvergang jeg kjører den kan jeg bruke alt fra 5 til 20 min... Stopper på hjørnet for å få en "blow job"? Og du som moderator skal passe på at folk "snakker fint"? Bare bra med moderatorer som ikke er grumpy *Peker og ler av SirHartge* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 *Peker og ler av SirHartge* Du bør ikke peke for lenge, kanskje SnowDog kommer å spiser fingeren din Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 *Peker og ler av SirHartge* Du bør ikke peke for lenge, kanskje SnowDog kommer å spiser fingeren din Litt svinn må man regne meg.... *peke mer* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har vell en skolevei på 3mil elns. Drar hjemmefra klokken 7 og er framme på skolen 7.50. Tar 10min og gå fra Bergen togstasjon og fram til skolen. Bor BTW på Trengereid for de som lurte på det. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har vell en skolevei på 3mil elns. Drar hjemmefra klokken 7 og er framme på skolen 7.50. Tar 10min og gå fra Bergen togstasjon og fram til skolen. Bor BTW på Trengereid for de som lurte på det. Detta var gresk... :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har vel en 2.5 KM Sykkler som oftest. Lenke til kommentar
umy Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 med bil, 20 min. med tog og venting og annet crap, alt fra en halvtime, til 1 time og 20 min Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har vell en skolevei på 3mil elns. Drar hjemmefra klokken 7 og er framme på skolen 7.50. Tar 10min og gå fra Bergen togstasjon og fram til skolen. Bor BTW på Trengereid for de som lurte på det. Detta var gresk... :o Vell for folk som bor rundt bergen så burde de vite det. Men siden ikke du gjør det er det vell ikke så veldig rart? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har vell en skolevei på 3mil elns. Drar hjemmefra klokken 7 og er framme på skolen 7.50. Tar 10min og gå fra Bergen togstasjon og fram til skolen. Bor BTW på Trengereid for de som lurte på det. Detta var gresk... :o Vell for folk som bor rundt bergen så burde de vite det. Men siden ikke du gjør det er det vell ikke så veldig rart? bor på sørladnet, bare hørt rykter og ting om Bergen, kan ikke si at jeg er så orientert nei =) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kjedelig med lang skolevei. Er glad jeg kan stikke hjemmenfra 15 min før timen starter, da har jeg god tid til å gå ned til bilen. Kjøre til skolen og parkere, og gå opp til skolen (ca 100m). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vell jeg kan vell avkrefte de fleste ryktene. Bergensere er ikke brautende og alle andre ting som alle skal ha det til. Jeg var litt redd når jeg flyttet over til vestlandet sommern 98 eller 99. Men etter og ha vært noen år her så er det like greit. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vell jeg kan vell avkrefte de fleste ryktene. Bergensere er ikke brautende og alle andre ting som alle skal ha det til. Jeg var litt redd når jeg flyttet over til vestlandet sommern 98 eller 99. Men etter og ha vært noen år her så er det like greit. Må vel bare huske å kjøpe en paraply ? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tja... under 1000m.. tar vel 5min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå