Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Musikktelefon!

Falenas

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en Mobiltelefon som egner seg spesielt bra som musikk avspiller. Musikk avspillingen prioriteres framfor kamera og design. GPS og kart er ikke viktig for meg.

Prisklassen ligger på omkring 1500-2500

anbefalinger?

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kjøpe musikk telefon når det er smartere å kjøpe vanlig tlf + mp3 spiller? Bedre lyd på musikken da.

Ha Ha. Her har vi lydproffesorren.

"Musikktelefonen erstatter MP3-Spilleren" Lydogbilde.no

Nokia N95 testen fra lyd og bilde.

Her har du priser med telenor. Vet ikke om hvor mye du bruker telefon. Men rundt 1499-2500 har du en rimelig telefon med litt bra abonnemang!

Lykke til ;)

Endret av Markn
Lenke til kommentar

takk for raskt svar!

Jeg ringer ikke så mye og sender heller ikke så mye meldinger, har mest telefon slik at folk kan få tak i meg om det er noe viktig. Så jeg vet ikke om det finnes et abonnemang som passer så godt til mitt lave mobilbruk :)

Endret av Falenas
Lenke til kommentar
takk for raskt svar!

Jeg ringer ikke så mye og sender heller ikke så mye meldinger, har mest telefon slik at folk kan få tak i meg om det er noe viktig. Så jeg vet ikke om det finnes et abonnemang som passer så godt til mitt lave mobilbruk :)

Dan kan du jo godt ta et dyrt abonemang, med billig telefon. Asså Nokia N95 til 1499

Velg abonnement til din Nokia N95 8GB Black

Her har du Nokia N95 8GB med billigste abbonemang.

Varepris

FriHet 1499 ,-

FriPrat 1499 ,-

SuperPluss 1999 ,-

djuice complete 1999 ,-

djuice nonstop 1999 ,-

FriTid 1999 ,-

SuperKontroll 2299 ,-

djuice control+ 2299 ,-

Lenke til kommentar
takk for raskt svar!

Dan kan du jo godt ta et dyrt abonemang, med billig telefon. Asså Nokia N95 til 1499

Velg abonnement til din Nokia N95 8GB Black

Her har du Nokia N95 8GB med billigste abbonemang.

Varepris

FriHet 1499 ,-

FriPrat 1499 ,-

SuperPluss 1999 ,-

djuice complete 1999 ,-

djuice nonstop 1999 ,-

FriTid 1999 ,-

SuperKontroll 2299 ,-

djuice control+ 2299 ,-

Det finnes mange mobiler på markedet som passer mye bedre for trådstarter, skjønner ikke hvorfor du skal prakke på ham N95 med funksjoner han/hun ikke trenger...

Ta en kikk på Walkman-mobilene til SE, ellers har det også kommet noen musikkmobiler fra Samsung i det siste...

Lenke til kommentar

har to tips enten

Sony Ericson W595, en liten og nett mobil med veldig god lyd i mp3 spilleren, ikke 3,5mm minijack Innebygd men følger med Overgang.

Nokia 5610 Xpress music

jeg er av den oppfatningen at kameraet er ebdre på Nokia 5610 er bedre så om du bryr deg om kamera er nok 6510 et bedre valg vis ikke ville jeg ha gått for W595

desse kan fåes til 1 kr med Djuice complet(129kr i måneden)

Lenke til kommentar
takk for raskt svar!

Nokia 5610 XpressMusic

Så tegner du abonnement hos One call! One Call faktura! 0 i mnd. Ring 120 minutter og send 90 sms gratis! Er du en liten bruker får du knapt mer enn ei mobilregning i året! (de fakturerer ikke under 99 kr)

Lenke til kommentar
Nokia 5610 XpressMusic

Så tegner du abonnement hos One call! One Call faktura! 0 i mnd. Ring 120 minutter og send 90 sms gratis! Er du en liten bruker får du knapt mer enn ei mobilregning i året! (de fakturerer ikke under 99 kr)

Hæ? I det knappe året jeg har vært Onecall-kunde, har jeg fått 3 regninger på 30-40 kroner... Men det er jo også det eneste jeg har fått, gjennom et år :)

Lenke til kommentar
Nokia 5610 XpressMusic

Hæ? I det knappe året jeg har vært Onecall-kunde, har jeg fått 3 regninger på 30-40 kroner... Men det er jo også det eneste jeg har fått, gjennom et år :)

Leste bare på soden deres at de ikke fakturerer under 99 kr. Men det er jo fullt mulig at de gjør det allikevel. Jeg for min del kommer skjelden under 1000 kr pr måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...