Gå til innhold

[Løst]Bruk av gainer og kreatin? :S ta på likt elle dele opp?

magnho

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trener 3 ganger i uken, jeg skal nå begynne på både Kreatin og Gainer.

Jeg begynner på Kreatin pga jeg vil at musklene skal bli mere synlig ( vann i musklene bla bla dere vet )*

Og jeg begynner på Gainer for å gå opp i vekt.

Jeg vet ikke om det er best å gå på både Gainer og Kreatin på likt eller dele dette opp ?

Liksom gå først en kur på Gainer, så begynne på Kreatin, eller begynne med både Gainer og Kreatin pålikt.

Jeg vet hvordan jeg skal bruke Kreatin, og når jeg skal ta det, at jeg må drikke mye osv.

Men jeg er litt usikker når det gjelder Gainer..

Kan noen fortelle meg om jeg bør først gå på gainer også begynne på Kreatin ? ELLER om jeg skal begynne på begge delene på likt. Og en ting til, Hvordan skal jeg bruke gainer ? ( Når skal jeg ta gainer )

Håper jeg får seriøse svar, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er jo bare å kjøre på likt, men bland de forskjllige, synts gaineren er best med kaldt vann, mens kreatinen skal blandes i lunket...

jaokei, men kreatin er 20g hver dag, + 30min før trening + etter trening. Åssen er det med gainer ? ;:/

Lenke til kommentar
er jo bare å kjøre på likt, men bland de forskjllige, synts gaineren er best med kaldt vann, mens kreatinen skal blandes i lunket...

jaokei, men kreatin er 20g hver dag, + 30min før trening + etter trening. Åssen er det med gainer ? ;:/

Har akkurat begynt med gainer jeg også, og har fått intrykk av at dosering på dette ikke er like viktig som på kreatin. Men normalt sett tar jeg en dosering med 70 gram gainer, slik som det er anbefalt uten på pakningen. Dette tilsvarer 300 kcal. Det anbefales også at du har en blanding av karbohydrater og proteiner i samme shake. Proteiner er jo det som bygger opp musklene.

Lenke til kommentar

Har akkurat begynt med gainer jeg også, og har fått intrykk av at dosering på dette ikke er like viktig som på kreatin. Men normalt sett tar jeg en dosering med 70 gram gainer, slik som det er anbefalt uten på pakningen. Dette tilsvarer 300 kcal. Det anbefales også at du har en blanding av karbohydrater og proteiner i samme shake. Proteiner er jo det som bygger opp musklene.

AH okei, thx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...