Mobilguiden Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Molna! Er CL50 noe bra? ( selvfølgelig er den det. Jeg snakker jo til M O L N A ) Men med tanke på hva an får i prisklassen tenkte jeg. T68i koster jo 1495,- nå....7650 det samme. Har du noen bilder av den? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det er en mobil beregnet for kvinner da... www.my-siemens.com/cl50 Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Mobilguiden: Vi har lagt ut noen bilder her: http://www.club-siemens.net/gallery/cl50 Legg merke til hvor liten den er i hånda mi. Har ikke så digre hender heller... Er noen bilder av den her også: http://www.club-siemens.net/gallery/misc/ (sammen med f.eks 7650) Kamera: stemmer, det er ikke min. Jeg kjøpte den til min samboer Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ja...kvinner og kvinner Likte den jeg Liten da Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den har et litt tysk preg over seg selv om den er laget i det asiatiske klapp-designet. Maa si at den ser stilig ut, selv om en fargeskjerm hadde vaert aa foretrekke. Hvis man er ute etter en slik mobil burde man ogsaa vurdere VKmobile som nettop lanserte en modell med 65k fargeskjerm og heftige polytoner. :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Man har også Samsung sin SGH-T500 - som jo MÅ være dametelefonen over alle dametelefoner..! Mer info hos Mobile-Review. Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ja...kvinner og kvinner Likte den jeg Liten da samma sier jeg, kvinner og kvinner... syns den ser kul ut igrunn... Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 kanskje litt "targeted towards women" men shit au :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Molna: Hvilken telefoner er det denne skal "komkurere" mot? Forresten, du er jævla heldig som har en så rå jobb ass, får teste alle telefoner før andre osv, er det morro? trur det er det Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Klart det er morro 8) CL50 skulle egentlig selges KUN i Asia, men den ble så stor suksess der at Siemens valgte å lansere den i Europa også. CL50 har vært i salg i Asia i et halvår... Den er vel en billig konkurrent til Samsung-mobilene. Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hva er de to "hullene" nederst ved tastaturet? lys? vurderer seriøst denne moben her, virker nice Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det er 2 gummiknotter, slik at flippen ligger behagelig når du legger den ned :smile: CL50 er nice, men tastene er litt små og harde (så er du i allefall advart :wink: ) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Den kompeterer ve mest med Samsung a-800 her i norge, og andre mid-end mobiler. Det er jo litt kjipt egentlig at den ikke har fargeskjerm eller MMS, men pytt-pytt den gjör det nok bra med tanke paa at den er en billig klapp-mobil. Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det er 2 gummiknotter, slik at flippen ligger behagelig når du legger den ned :smile: CL50 er nice, men tastene er litt små og harde (så er du i allefall advart :wink: ) ja det leste jeg på mobile-review sida også... men det blir man vel vant til regner jeg med... :wink: det er jo en del nye mober med litt rare taster som man bare må bli vant til etter en stund... ta 3650 f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå