Riot™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Heisann! Fikk nettopp en My Book World Edition I 1TB i bursdagsgave, men jeg sliter med installasjonen. Det er like før jeg kaster begge pcene jeg har prøvd å installere den på, samt "boken" selv, ut vinduet - seriøst. Når 'WD Anywhere Access - Powered by MioNet' skal finne harddisken så får jeg bare: "No Storage Devices were found in your local network. If you are installing a new storage device, please make sure that your device is connected to your local network, and that it is plugged in and turned on. Do you want to search for the storage device again?" Selvfølgelig vil jeg jo det, men det er jo til ingen nytte. Den er koblet til ruteren min og jeg ser den klart og fint når jeg stikker innom ruteren. Jeg kan fint koble til den ved å bruke \\IP.IP.IP.IP men \\MyBookWorld funker ikke. Jeg har prøvd å resette den men dette hjalp heller ikke. Hadde vært kjekt med hjelp før jeg kaster den i søppelet. På forhånd, Takk. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har akkurat det samme problemet, vet ikke hva jeg skal gjøre lenger! noen som kan hjelpe?!?! takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå