Lynx- Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis du cropper kraftig i venstre bildeflate blir dette helt supert. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Egentlig liker jeg (men nå er vel smaken som baken) bildet bedre dersom horisonten heves et par hakk opppover. Ellers syntes jeg også trærne til venstre er vel så pene som det til høyre for fjellet som står i en vakker soloppgang. Tok et par croppinger i PS Syntes bildet ellers er vakkert! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Veldig vakkert bilde, men som mange har som regel på landskaps bilder: motivet(som her er vannet/skogen/disen) skal ta 2/3 av bildet. Og det har von-schnellfarer her klart. Veldig vakkert tatt bilde! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Takker for kommentarer Ble bedre, og riktigere, det du redigerte von-schnellfahrer Justerte du litt ned på forgrunnen eller er det bare meg? Får sette meg ned i jula og lese om litt teknikker med proporsjoner om landskapsfoto i jula kanskje Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Nå har jeg en innebygd svakhet for fjellbilder, og siden det er et fint fjell her så blir det godkjent. Jeg skal ikke underkjenne resten av elementene selvfølgelig, skogstripe, tåke og speilbilde gir absolutt et positivt bidrag. Det største minuset for meg, hvis jeg skal trekke frem noe minus, er at fjellet blir for lite dominerende. Edit: Jeg ser det er en del beskjæringssnakk her. Det er ikke så sikkert at det trengs noen beskjæring overhodet, men jeg ville kanskje heller gjort det i nedkant. Eller enda bedre, hatt en versjon med mer vann i forgrunnen (et annet bilde altså). Endret 18. desember 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 If i do noe sånt then? Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ville foreslått noe sånt. Endret 18. desember 2008 av Lynx1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 If i do noe sånt then? Jeg synes både fjellet og vannlinja blir litt vel midtplassert i den nye versjonen din. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Stiller meg bak k.n.b sin første kommentar. En flott formidlet stemning, som bortsett fra litt mye luft på begge kanter og et nokså lite fjell ble veldig vellykket. Hvis situasjonen hadde oppstått igjen ville jeg prøvd å tatt bilde i høydeformat med litt mer tele, å leke med forskjellige komposisjoner og perspektiver er flott. Den andre versjonen (post:7) syns jeg ble mindre vellykket enn den første. i tilegg til midtplassering har du mista mange fine tegninger i skyene, samt at skogen ble litt mørk igjen. Endret 18. desember 2008 av Ageurk Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Syns dette var skikkelig flott naturfoto. Med de fuglene med og at man kan skimte månen syns jeg er perfekt. Jeg liker stemningen du har fått med. Er det i Troms? Husker en Istind i barduområdet fra jeg var i mil. Endret 18. desember 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Flott fjell dette, hvor står du? Frister litt å gjøre slik Først når jeg lettet litt på skogen la jeg merke til fuglene som svømmer seg en tur, en flott detalj! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Frister litt å gjøre slik Først når jeg lettet litt på skogen la jeg merke til fuglene som svømmer seg en tur, en flott detalj! Skriiik. Dette ble litt vel plastic. Men det var den beste beskjæringen så langt, det skal du ha. Fuglene var greit synlig også på originalen, men de gjorde ikke så mye ut av seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå