tsghost Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har nå ganske langt, og VELDIG tykt hår, noe som gjør at jeg rett og slett ikke gidder å fikse håret mitt om morgenen, for det tar for lang tid. Ender alltid opp med capsen eller lua. panneluggen rekker meg til underleppa, og det bak treffer skuldrene. Er ute etter en hårsveis som går kjappt å fikse om morgenen, helst ikke superkort, og heller ikke superlangt. Har sett litt på de 3 bildene som er her: http://images.google.no/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DN Kom gjerne med bilder. På forhånd takk! Endret 17. desember 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 men i HELVETE da, for noen jævlig musikk som spøy ut av høyttalerne mine midt på natten her HÅRKLIPP heter det Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Syntes håret var for langt bak og på siden. Ellers kunne den frisyren absolutt sett bra ut på rett person. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Var en kul sveis, men for lang bak... Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nederste var tøff. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er vel bilde av samme person med samme frisyre på alle bildene, så alle er jo like, sett fra forskjellige vinkler. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er vel egentlig tre forskjellige personer med tre forskjellige hårfrisyrer Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er ikke samme person? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jo, men jeg mente med de to andre bildene på den siden. Trodde du gjorde det samme. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Og om du ser videre nedover ser du to bilder (seks da) til, av to andre personer, med litt annen sveis. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nettopp, det var de jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Daså.. Enig at han på det nederste bildet hadde helt klart den kuleste frisyren. Siden han linket til en side hvor det er en ramme, regnet jeg med at han mente det bildet. Ellers kunne han jo bare krysset ut rammen. Endret 18. desember 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hahah, blar du ikke nedover på sider? Han skriver at han har sett på alle 3 av de bildene på siden. Men til topic: Nederste var finest. Endret 18. desember 2008 av Erik :-) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 han gjorde vel som meg første gang og trodde han mente det bildet som står i google bilde resultater. likte den øverste best Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Likte alle tre egentlig, men den nederste tror jeg hadde passa meg best. Tror dere frisøren kan fikse noe lignende om jeg tar med bilde? =) Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Har du tenkt på om den frisyren faktisk passer ansiktsformen din? Frisøren din kan ganske sikkert ordne en sånn sveis, men jeg foreslår at du også spør henne hva hun tror om en sånn sveis til deg Jeg synes den sveisen der er stilig, men har ingen formening om hvor lettstelt den er Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Du kan sikkert få litt inspirasjon fra www.thehairstyler.com også Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hahah, blar du ikke nedover på sider? Han skriver at han har sett på alle 3 av de bildene på siden. Men til topic: Nederste var finest. Nei, gjorde ikke det i dette tilfellet. Når han linker til et bilde, gikk jeg rett inn på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå