Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss mest til 2009? [PS3]

mhm.

Hvilket spill gleder du deg mest til i 2009? (PS3)  

155 stemmer

1. 1. .

• Uncharted 2: Among Thieves
      30
    • Street Fighter IV
      2
    • Gran Turisimo 5
      13
    • Killzone 2
      21
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      12
    • Tekken 6
      4
    • God of War 3
      27
    • Skate 2
      10
    • Colin McRae: Dirt 2
      3
    • FUEL
      1
    • Resident Evil 5
      8
    • Heavy Rain
      9
    • Mafia II
      7
    • Jak and Daxter: The Lost Frontier
      1
    • Ratchet & Clank (Tittel ukjent)
      3
    • White Knight Chronicles
      2
    • Infamous
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Street Fighter: Uten tvil det jeg gleder meg mest til. Har ventet på dette spillet helt siden det første bilde ble lansert og irriterer meg fortsatt over hvor lenge vi i vesten må vente. Selvsagt blir det lansert dagen da jeg drar til Stockholm for og se AC/DC. Men, kan hvertfall se frem til og låse meg inn når jeg kommer hjem og starte opp maskinen. Blir en veldig bra hjemkomst... Selv om dem har gått en annen vei grafisk enn hva jeg hadde ventet ser det virkelig spennende ut og basert på hva jeg har lest føler jeg meg trygg på at jeg ikke blir skuffet (så sikker som er mulig uten at jeg har spilt selve spillet).

- Mafia2: Har enda ikke fått med meg mye info om spillet foruten bildene som er lansert. Av den grunn er det jo ikke mye og basere min mening på. En skuffelse kan jo bli realitet. Men føler meg relativt sikker på at det er en verdig oppfølger basert på infoen som er sluppet. Hadde ikke enern vært en klassiker hadde jeg nok ikke hatt spillet på denne topp3 listen.

- Som tredje spill på listen er jeg mer usikker. Er jo mange spennende titler som man kan se frem til. Er fristet til og skrive "Heavy Rain". Men utfra hva jeg har lest føler jeg det havner i "for godt til og være sant" boksen. Av den grunn velger jeg og skrive Skate2. EA beviste i enern at de faktisk KAN ta sjanser og lage nyskapende spill. Selvsagt er det høye forventninger til etterfølgeren av spillet som fikk selv Neversoft og Activision til og skelve. De har klart og ødelegge spill serier tidligere. Men om de ødelegger det fra nummer en til to blir jeg imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...