Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss mest til 2009? [PS3]

mhm.

Hvilket spill gleder du deg mest til i 2009? (PS3)  

155 stemmer

1. 1. .

• Uncharted 2: Among Thieves
      30
    • Street Fighter IV
      2
    • Gran Turisimo 5
      13
    • Killzone 2
      21
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      12
    • Tekken 6
      4
    • God of War 3
      27
    • Skate 2
      10
    • Colin McRae: Dirt 2
      3
    • FUEL
      1
    • Resident Evil 5
      8
    • Heavy Rain
      9
    • Mafia II
      7
    • Jak and Daxter: The Lost Frontier
      1
    • Ratchet & Clank (Tittel ukjent)
      3
    • White Knight Chronicles
      2
    • Infamous
      2

Anbefalte innlegg

Åi.. Litt overrasket, faktisk..

Stemte på Uncharted 2 akkurat, og som "stemme 78" var jeg faktisk overrasket at den kun ble slått av Killzone 2 med 1 stemme..

Trodde det liksom bare var jeg som lengtet hardt etter den oppfølgeren! Godt å høre! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åi.. Litt overrasket, faktisk..

Stemte på Uncharted 2 akkurat, og som "stemme 78" var jeg faktisk overrasket at den kun ble slått av Killzone 2 med 1 stemme..

Trodde det liksom bare var jeg som lengtet hardt etter den oppfølgeren! Godt å høre! :)

Hvorfor det? Uncharted trekkes da alltid frem når det snakkes om gode titler til PS3. For min egen del er det ihvertfall ikke tvil om at jeg skal ha Uncharted 2, men samtidig så er Uncharted et veldig sjangertypisk spill og det er ikke slik at jeg tripper i spenning mens jeg venter på Uncharted 2. Det første Uncharted spillet var et av de beste spillene jeg har spilt på lenge og Uncharted 2 blir sikkert like bra, men jeg gidder liksom ikke å bry meg før spillet er i butikkene, om dere skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar

Ja.. kanskje det.. Jeg følger sikkert ikke så mye med som de fleste andre her.. Adventure spill er noe jeg alltid har likt veldig, veldig godt.. men, når slike spill sammenlignes mot andre "stor-spill" så har jeg alltid på følelsen at de kommer litt til kort og blir borte litt i mengden.. men, sikkert bare jeg som ikke har fått med alt sammen.. Ble allikevel oppriktig, men gledelig overrasket! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...