Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss mest til 2009? [PS3]

mhm.

Hvilket spill gleder du deg mest til i 2009? (PS3)  

155 stemmer

1. 1. .

• Uncharted 2: Among Thieves
      30
    • Street Fighter IV
      2
    • Gran Turisimo 5
      13
    • Killzone 2
      21
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      12
    • Tekken 6
      4
    • God of War 3
      27
    • Skate 2
      10
    • Colin McRae: Dirt 2
      3
    • FUEL
      1
    • Resident Evil 5
      8
    • Heavy Rain
      9
    • Mafia II
      7
    • Jak and Daxter: The Lost Frontier
      1
    • Ratchet & Clank (Tittel ukjent)
      3
    • White Knight Chronicles
      2
    • Infamous
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillt igjennom skate 1 sikkert over 40 ganger nå,derfor venter jeg mest på skate 2. Men venter også på alt som er listet opp av brukerne her. :)

skal de kjøpe alle spillene folkene her har nevnt? :wow:

Har du veldig god jobb elrns?

Sparer penger på å ikke kjøpe alkohol.

Neida. Men skal ha alle spillene ja,syntes alle ser meget lovende ut. Kjøpes jo over tid så det er np.

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Blir trolig fem PS3-spill på meg neste år:

1. Heavy Rain - Kan bli fantastisk, men kan også skuffe.

2. L.A. Noire - Mulig det utsettes til 2010 pga. Mafia 2 som også utgis av Take-Two

3. Resident Evil 5 - Co-op virker fantastisk

4. Killzone 2 - Fikk et veldig godt inntrykk etter siste nummer av GameReactor

5. Uncharted 2 - Naughty Dog kan sakene sine

Har egentlig aldri vært noen fan av typiske PlayStation-serier som Gran Turismo, Tekken og FF, selv ikke God of War 3 ser jeg ikke helt det store i, så ikke så fantastisk mye jeg ser fram til på PS3.

Lenke til kommentar

Sikre kjøp:

#Uncharted 2: Eneren var fantasisk.

#God of War III: Må jo følge Kratos på vei mot hevn.

Så litt forskjellige ganske sikre kjøp i tilfeldig rekkefølge:

#Killzone 2: Ble overbevist etter å ha lest previews.

#Final Fantasy XIII (som er bekreftet 09 i Japan): Dersom det er engelsk hører med på den japanske versjonen, blir det import.

#LA Noir: Satser på at denne detektivhistorien fra R* kommer neste år, selv om 2010 er mest realistisk.

#CoD: MW2: Eneren var fantastisk.

Mulige kjøp:

#Mafia II: Dersom man ikke må bruke en halv evighet på å kjøre til de forskjellige oppdragene, er dette et kjøp.

#White Knight Chronicles: Klar for JRPG på PS3. Selv om spillet ikke fikk overbevisende karakter fra Famitsu, tror jeg det blir et bra spill som havner i samlingen.

Tja-kjøp:

#Heavy Rain: Håper dette blir mer enn QTE.

#Resident Evil 5: Likte fireren godt, men får se dette an.

#Tekken 5: Skal nok skaffes, spørsmålet er bare om det blir i 09.

#Gran Turismo 5: Kanskje kjøp hvis de endelig putter inn en ordentlig skademotor.

Lenke til kommentar
Mente Tekken 6 ja.

Ingen som gleder seg til MAG her?

Eg gjør! :D

Ser drittkult ut utifra d eg har fått sett. Gleder meg til å få se flere filmer og slik at d :D

Det spillet har jo ikke fått noe dato da.

I allefall ikke som jeg har fått med meg

Lenke til kommentar

Syntes likevel d hørtes ut som han driter penger når han sier : Men venter også på alt som er listet opp av brukerne her.

Men hvis han e så interresert i spill e d vel ikke så mye å betale 600 kr per spill. Selv om det e listet opp 17 spill. Altså 600 * 17 = 10k

Edit: Leif

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
Syntes likevel d hørtes ut som han driter penger når han sier : Men venter også på alt som er listet opp av brukerne her.

Men hvis han e så interresert i spill e d vel ikke så mye å betale 600 kr per spill. Selv om det e listet opp 17 spill. Altså 600 * 17 = 10k

Edit: Leif

Nå er det mange av de samme spillene som går igjen her, og tviler ikke på at han mente de størst hypret titlene og det er jo de som går igjen.

Selvfølgelig, det er mange som har komemt med masse forskjellig, men om du ser etter er det amnge spill som kun blir nevnt en gang.

Jeg setter en knapp på at det er de titlene som går igjen flest ganger han da har tenkt å skaffe seg , og at han sier at han vil ha " de som blir nevnt", fordi det er de beste og mest hyprete som går igjen, og som jeg da tror han mener.

Selvfølgelig er det jo ikke sikkert at han skal ha spillene på realase, og en sum av 5-6spill ( de som går igjen), er iallefall noe jeg tror de fleste kan harke opp grunker til.

Har du først råd til en ps3, har du råd til spill. :)

Kan jo hende han mener at han vil kjøpe noen av spillene etter hvert. Ikke på release date. Og kanskje vente til for eksempel play.com kommer med de til under 200 lappen. :tease:

Nettopp, uansett, skal de ikke være umulig å få nye spill til 499 og kanskje kjøpe brukte, eller fra utlandet. :)

Da var det endelig bekreftet etter alt for mange år: MAFIA II kommer til høsten 09 :dribble: :-) :dribble: MAFIA er hovedgrunnen til at jeg kjøpte ps3 :fun:

Helt ny trailer :xmas:

Hmm....

Er det bare jeg som gleder meg til mafia eller??? :nei:

Desverre er du ikke den enste nei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...