AMD-King Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg hadde AMD T-Bird 1.4 GHz. Når jeg gikk inn på Windows update så var det ingen driveroppdateringer. Jeg solgte den prosessoren og satte inn en annen prosessor jeg har, AMD Duron 1.2 GHz (Morgan Kjerne). Jeg sjekket på Windows Update nå nylig. Der finner jeg en oppdatering på Prosessordriveren. I informasjonen på denne oppdateringa står det: ----- Amd K7-PROSESSOR ----- Så lurer jeg, har andre fått denne driveren på windows update? Trenger jeg å laste denne ned? Vil den aktivere SSE støtten som er med Mogran kjernen til Duron? (SSE kommer ikke fram når jeg ser på dxdiag, bare MMX og 3DNOW!) Jeg kjører Windows XP SP1. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ja, "prosessordrivere" er tilgjengelig og du er IKKE den eneste som har får spørsmål om å laste ned slike. Det anbefales at du gjøre det. Akkurat HVA den gjør, aner jeg ikke... har ikke fått den selv, ei har jeg satt meg inn i hva den gir i forhold til det som Windows HAL allerede har inne... men men .. Det er ikke jeg som har laget WinXP. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg kan ikke laste ned driverene fra windows update. Laste ned oppdateringer til windows xp eller kritiske oppdateringer går fint, men ikke driverene! Når jeg velger driveren også går videre til "Se gjennom og installer oppdateringer" og trykker på "Installer nå" knappen, så skal et lite vindu komme opp med valgene "godta", "ikke godta" og "skriv ut". I vinduet kommer "Your requested page was not found" og "godta" knappen er ikke aktiv. I Windows update får jeg tre drivere, selv om jeg tar dem en for en så kommer den samme meldinga. Noen som har samma problemet? Hva kan fikse på problemet? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 kan ikke huske å ha innstallert noen prosessordriver noengang, så det går sikkert bra uten å bry seg noe mer med det, Ayanami Rei Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg kan ikke laste ned driverene fra windows update..... Noen som har samma problemet? Hva kan fikse på problemet? Du er ikke den eneste som har dette problemet nei.. Vet heller ikke hvordan dette kan løses, men kanskje noen andre har et tips... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har også dette problemet... Bare for å ha sagt det P.S: kan det ha noe med ugyldig lisens at man ikke får lastet den ned? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det har vært slik siden Mandag. Jeg skulle laste ned oppdatert driver til skjermkort men fikk opp "page can not be found" og kunne ikke godta. Er et M$ problem. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har også dette problemet... Bare for å ha sagt det P.S: kan det ha noe med ugyldig lisens at man ikke får lastet den ned? Vel, jeg har SP1 på Windowsen min. Lisensen er lovlig Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 kan ikke huske å ha innstallert noen prosessordriver noengang, så det går sikkert bra uten å bry seg noe mer med det, Ayanami Rei Ayanami Rei! Evangelion! Ingen over, ingen ved siden av! Jess folkens, da er jeg ikke alene i allefall. Da kan vi trygt si at MS har et problem. Ha en god dag videre! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har også lisens på 2000pro'en min, men jeg får heller ikke lastet ned drivere. Lenke til kommentar
StureG Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 For å løse dette om du har en norsk versjon av windows, så setter du engelsk øverst på språkvalg i Internet Explorer egenskaper StureG Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 For å løse dette om du har en norsk versjon av windows, så setter du engelsk øverst på språkvalg i Internet Explorer egenskaper StureG Dette gjorde susen! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 For å løse dette om du har en norsk versjon av windows, så setter du engelsk øverst på språkvalg i Internet Explorer egenskaper StureG Og hvis man har engelsk Win 2K? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 For å løse dette om du har en norsk versjon av windows, så setter du engelsk øverst på språkvalg i Internet Explorer egenskaper StureG Og hvis man har engelsk Win 2K? Hvorfor ikke prøve :wink: Til dere som lurer på hvor språk menyen er så må man gå på "alternativer for internett" under "verktøy" menyen i Internett explorer. Der er det en knapp som står "Språk..." på. "Legg til" --> "Engelsk (USA)" --> "Flytt opp" knappen for å prioritere engelsk mer enn norsk. (Dette var i versjon 6 SP1 av IE) Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har fått dirveroppdateringene til å virke med å åpne internet explorer og så gå til sida http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp og så virker det virker ikke om jeg går inn igjennom windows update. Fant tipset på ei eller anna side husker ikke hvor. Virka for meg kanskje det virker for dere andre. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Har fått dirveroppdateringene til å virke med å åpne internet explorer og så gå til sida http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.aspog så virker det virker ikke om jeg går inn igjennom windows update. Fant tipset på ei eller anna side husker ikke hvor. Virka for meg kanskje det virker for dere andre. Vel, det med å skifte språk fører deg til denne linken. Så det er en fin løsning for dem som ikke vil prioritere språkene sine. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg kan ikke laste ned driverene fra windows update..... Noen som har samma problemet? Hva kan fikse på problemet? Du er ikke den eneste som har dette problemet nei.. Vet heller ikke hvordan dette kan løses, men kanskje noen andre har et tips... Min datam.>maskinvare>enhetsbehandlig>prosessor>oppdater driver Funket hos meg, fikk installert AMD drivere :wink: Har xp pro, tror drivere ligger i nyere winOS Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Min datam.>maskinvare>enhetsbehandlig>prosessor>oppdater driverFunket hos meg, fikk installert AMD drivere :wink: Har xp pro, tror drivere ligger i nyere winOS Jada, driverene ligger i OS'et fra før, men det var litt spesielt syns jeg at det kom ny. Uansett var dette oppdatering av driver via Windows Update. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du burde uansett ta en clean install av OS hvis du har byttet CPU! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du burde uansett ta en clean install av OS hvis du har byttet CPU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå