alwan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg sitter på en Dell Latitude D830 laptop. Jeg har da dette fantastiske problemet at jeg har et skjerm som støtter maks 1920 x 1200 og nå ønsker jeg gjerne å sette ned oppløsningen noe, i det jeg gjør det så danner svarte kanter seg rundt hele skjermen med selve bilde av skjermen i midten. Prøver jeg å forandre skjermoppløsningen tilbake til 1920 x 1200 ordner det seg igjen. Er det noen som har vært borti akkuratt dette problemet og vet løsningen? evt. andre forsalg... tar alt av forsalg nå, er drit lei av å søke! Endret 18. desember 2008 av alwan Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 kan du ikke utvide skjermen din etter at du har satt ned oppløsningen, asså strekke den ut? skal være noen fungsjoner for det på skjerm/pc også. Lenke til kommentar
alwan Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) kan du ikke utvide skjermen din etter at du har satt ned oppløsningen, asså strekke den ut?skal være noen fungsjoner for det på skjerm/pc også. Jeg vet ikke, har prøvd å finne noe som strekker den ut.men uten hell. Viktig å understreke at dette er en LAPTOP Endret 18. desember 2008 av alwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå