Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva innebærer "God i senga"?

Gjest Hva innebærer "God i senga&

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi kjører litt sånn annen hver så er det vel min tur...

Ta hensyn til hele hennes kropp, ikke bare pupper, fitte og rompe. Det finnes mange andre "soner" hvor man ta på dame på en bestemt måte som faktisk vill tenne henne og tilføye mer glede av akten.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
At de absolutt ikke spør spørsmålet "var det godt" etterpå.

Det er det da ikke noe galt i å spørre om ? Kommunikasjon er viktig, og det er da bare flott at man er opptatt av partnerens nytelse ? Jeg ville ihvertfall ikke reagert negativt på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

God i senga er når man bare gliser av glede og nesten må skryte av hvor deilig det var. Og som som Eplefe sier, har man ikke fått noe hint om at det var godt gjjennom akten så er det vel ikke vits i å spørre. :p

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Kommunikasjon er viktig, som jeg nevnte, men ikke spør om det var godt. Hvis du ikke fikk noe hint om at det var det mens dere holdt på så burde du strengt tatt skjønne at det ikke var det. :p

Jaja, det er jeg enig i ;)

Lenke til kommentar

Ganske enkelt, egentlig. En jente som både tar initiativ til sex, og ønsker å gi meg nytelse. Det er noe, det. Jeg hater det når jenter synes sex er så veldig alvorlig, eller når de bare ligger der ;)

Det skal være gøy for pokker! Nyt det! La meg nyte og! Og hvis du ikke nyter, SÅ SI FOR GUDS SKYLD IFRA, jeg er ikke tankeleser! :!:

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar
At det ikke stresses mest med å tilfredsstille meg, fordi det rett og slett bare er turn off. Også at det ikke fokuseres på at jeg skal komme fortest mulig, best mulig. Jeg liker best sex; som regel uten orgasme. Helst takk...

Veldig enig.

I bunn og grunn synes jeg at en fyr er god i senga hvis han både gir og tar. Pluss at han ikke må ta ting så dødelig seriøst men heller ha det gøy. (skader ikke om han er litt dominant heller, men det er kanskje mer fetish-relatert)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...