Gjest Hva innebærer "God i senga& Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva syns du gjør en "god i senga"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 At de absolutt ikke spør spørsmålet "var det godt" etterpå. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Til å begynne med er det veldig mange følelsemessige ting å ta hensyn til. En god start er en mildere verson som Eplefe sier, nemlig å aldri spørre om det og det er greit, eller om hun har det godt osv. Det er big no no Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og samtidig må man ikke glemme kommunikasjonen. Trenger ikke spørre, men er lov å si i fra. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Siden vi kjører litt sånn annen hver så er det vel min tur... Ta hensyn til hele hennes kropp, ikke bare pupper, fitte og rompe. Det finnes mange andre "soner" hvor man ta på dame på en bestemt måte som faktisk vill tenne henne og tilføye mer glede av akten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt.You could charm fucking anyone out of their pants. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 At de absolutt ikke spør spørsmålet "var det godt" etterpå. Det er det da ikke noe galt i å spørre om ? Kommunikasjon er viktig, og det er da bare flott at man er opptatt av partnerens nytelse ? Jeg ville ihvertfall ikke reagert negativt på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kommunikasjon er viktig, som jeg nevnte, men ikke spør om det var godt. Hvis du ikke fikk noe hint om at det var det mens dere holdt på så burde du strengt tatt skjønne at det ikke var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 God i senga er når man bare gliser av glede og nesten må skryte av hvor deilig det var. Og som som Eplefe sier, har man ikke fått noe hint om at det var godt gjjennom akten så er det vel ikke vits i å spørre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Med mindre du liker å bli løyet til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er vel de som tenner på det også.. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kommunikasjon er viktig, som jeg nevnte, men ikke spør om det var godt. Hvis du ikke fikk noe hint om at det var det mens dere holdt på så burde du strengt tatt skjønne at det ikke var det. Jaja, det er jeg enig i Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 at man er villig til å prøve ut litt diverse, gi og motta - god kommunikasjon. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 At det ikke stresses mest med å tilfredsstille meg, fordi det rett og slett bare er turn off. Også at det ikke fokuseres på at jeg skal komme fortest mulig, best mulig. Jeg liker best sex; som regel uten orgasme. Helst takk... Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ganske enkelt, egentlig. En jente som både tar initiativ til sex, og ønsker å gi meg nytelse. Det er noe, det. Jeg hater det når jenter synes sex er så veldig alvorlig, eller når de bare ligger der Det skal være gøy for pokker! Nyt det! La meg nyte og! Og hvis du ikke nyter, SÅ SI FOR GUDS SKYLD IFRA, jeg er ikke tankeleser! :!: Endret 20. desember 2008 av anonymouse Lenke til kommentar
Capria Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 At det ikke stresses mest med å tilfredsstille meg, fordi det rett og slett bare er turn off. Også at det ikke fokuseres på at jeg skal komme fortest mulig, best mulig. Jeg liker best sex; som regel uten orgasme. Helst takk... Veldig enig. I bunn og grunn synes jeg at en fyr er god i senga hvis han både gir og tar. Pluss at han ikke må ta ting så dødelig seriøst men heller ha det gøy. (skader ikke om han er litt dominant heller, men det er kanskje mer fetish-relatert) Lenke til kommentar
warneck Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt. Hva om jeg får over 1000, kun bare ved (lengde * tykkelse). Er jeg da gud? Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sex skal være gøy, får dere til det vil jeg si at du/dere "er god i senga". Så klarer man og ha det gøy i lag med den partneren du har så vil jeg si at du er god i senga Det skal hvertfall jeg begynne med ^^ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt. Hva om jeg får over 1000, kun bare ved (lengde * tykkelse). Er jeg da gud? Hvis antall partnere = 0 vil svaret ditt uansett bli 0 (x*0=0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg