TST Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Lite er vel mer frustrerende enn en ledning som alltid er litt for kort. Dette har Thrustmaster tatt konsekvensen av, og slipper nå Firestorm Wireless Gamepad til PlayStation 2, basert på en suksess fra PC- verdenen. Den nye kontrolleren er ergonomisk sett svært god, nærmest enestående. Men den kunne vært enda bedre om Thrustmaster hadde bevart materialene fra PC-utgaven. http://www.gamer.no/omtaler/thrustmaster_f...reless_gamepad/ Lenke til kommentar
codex Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du en pris på kontrollen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Kr. 360,- på Komplett.no Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kr. 360,- på Komplett.no Nå tenker du på PC-versjonen tror jeg. Jeg har lett høyt og lavt etter den til PlayStation 2, men jeg finner ikke noe. Tror ikke den har kommet skikkelig ut på markedet enda. Lenke til kommentar
codex Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg mener PS2 versjonen. Hvis den er like billig til PS2 er det mulig jeg skaffer meg den. Hvis jeg finner den da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg