Gjest Gutt usikker Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Min penis er 14-16 cm i errigert tilstand, er 15 år og jomfru. Da jeg har prøvd kondomer hjemme er det litt ubehagelig, og vanskelig og få den på. Den skal jo lenger ned enn kun over hodet. Kondomen drar liksom med seg forhuden hele veien, så må fikle med den littegrann så den "slipper" tak på forhuden etter den har passert hele penishodet. Er dette normalt? Er det turn of for jenta? Er seriøs! Takk for svar... Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Min penis er 14-16 cm i errigert tilstand, er 15 år og jomfru. Da jeg har prøvd kondomer hjemme er det litt ubehagelig, og vanskelig og få den på. Den skal jo lenger ned enn kun over hodet. Kondomen drar liksom med seg forhuden hele veien, så må fikle med den littegrann så den "slipper" tak på forhuden etter den har passert hele penishodet. Er dette normalt? Er det turn of for jenta? Er seriøs! Takk for svar... Høres litt rart ut at den drar med seg forhuden hele veien. Har du dratt forhuden ned slik at penishodet er helt uten forhud før du setter på kondomet? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Au! Jeg er ikke trådstarter, men jeg får ikke forhuden bak penishodet!! Er dette noe man skal kunne før første samleie? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jompa_* Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 satt den på riktig vei ? Den kan jo bare rulles en av veiene. Husk å trekke forhuden helt tilbake og klem ut lufta av tuppen før du ruller helt ned. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Au! Jeg er ikke trådstarter, men jeg får ikke forhuden bak penishodet!! Er dette noe man skal kunne før første samleie? Ja. Om du ikke får forhuden bak penishodet så har du for trang forhud. Det kan gå over av seg selv, hvis ikke så kan du bruke en kortisonkrem eller gjøre en enkel operasjon. Ta gjerne kontakt med lege. Hva trodde du egentlig skulle skje ved samleie? At forhuden på magisk vis ble løsere? Eller at det var meningen at den skulle revne ved første samleie? Forøvrig, om man leser instruksjonene på kondompakken så står det at du skal dra forhuden tilbake, tre kondomet nesten over penishodet, klemme ut luft også rulle på. Om jeg forstår trådstarter riktig så har han hoppet over første punkt, muligens på grunn av for trang forhud. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ehm, du vet du skal rulle den på? Dermed vil motstanden komme fra kondomen selv og ikke penis Lenke til kommentar
Gjest Guest_Joda_* Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Au! Jeg er ikke trådstarter, men jeg får ikke forhuden bak penishodet!! Er dette noe man skal kunne før første samleie? Ja. Om du ikke får forhuden bak penishodet så har du for trang forhud. Det kan gå over av seg selv, hvis ikke så kan du bruke en kortisonkrem eller gjøre en enkel operasjon. Ta gjerne kontakt med lege. Hva trodde du egentlig skulle skje ved samleie? At forhuden på magisk vis ble løsere? Eller at det var meningen at den skulle revne ved første samleie? Forøvrig, om man leser instruksjonene på kondompakken så står det at du skal dra forhuden tilbake, tre kondomet nesten over penishodet, klemme ut luft også rulle på. Om jeg forstår trådstarter riktig så har han hoppet over første punkt, muligens på grunn av for trang forhud. Faktisk, den blir utvidet etterhvert. Det er jeg et levende eksempel på. Da jeg skulle bruke "han" for første gang hadde jeg ikke mulighet til å trekke den bak i det hele tatt. Med en forståelsesfull kjæreste og 1 måned til hjelp var alt løst. Var innom stadiet "spansk krage", men jeg slapp heldigvis unna å la en lege leke med kniven. Mitt råd til deg som svarte, ha peiling når du gir råd om slike temaer! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Au! Jeg er ikke trådstarter, men jeg får ikke forhuden bak penishodet!! Er dette noe man skal kunne før første samleie? Hva trodde du egentlig skulle skje ved samleie? At forhuden på magisk vis ble løsere? Eller at det var meningen at den skulle revne ved første samleie? Går an å komme med råd uten å slenge på slike kommentarer. Vil ellers henvise Gjesten til en av forumets "trang forhud"-tråder. Let litt i helseforumet så finner du dem Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kondomen drar liksom med seg forhuden hele veien Det er jo poenget. Forhuden skal bak hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg