Peritass Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ett bilde jeg tok av de to vakre jentene mine i sommer. Bildet er cropet og gjort om til svart hvitt plus noen små skygge og høylys endringer. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bildet er fint dèt.. Du kommer til å få pes av moderatorer og de som vil være det om du ikke nedskalerer bildet, lengste side 1280. Syns kanskje at det ble litt mye "glans", (solkrem,svette e.l) med i bildet, men et fint øyeblikk er det selvfølgelig:) Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 likte blikket til veslejenta di veldig godt... Veldig tankefull. Ellers er jeg enig i at det ble litt vel mye glans. Noe du kan redigere? Ellers ville jeg kanskje økt kontrasten bittelitt. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 kan nok redigere litt på glansen skal teste litt mere jobbing og legge det ut igjen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er et nydelig sommerøyeblikk du har fanget, og jeg liker tonene i s/h-konverteringen. Litt trist med det "sorte hullet" mellom pannen til barnet og øyehulen til moren. Glansen, som er svært ødeleggende, vil jeg anta kommer fra overoppskarping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå