Ganam Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei har kjøpt meg PS3 og skal ha eit spill som eg kan spille saman med brødrene mine. Helst spill som handler om skyting. Målet er å spille saman altså splitscreen og fremdeles ha det morro. LBP - Coop 4 stk på samme konsoll (campaign og online) Resistance 2 - coop 2 stk online på samme konsoll (bare online) Rainbow Six Vegas 2 - Coop 2 stk på samme konsoll (bare offline) Warhawk - Coop 4 stk på samme konsoll (campaign og online) Er det noen andre spill eg burde vurdere? Har hørt at Resistance 2 Coop Splitscreen ikkje fungere sjølv om det fungerte i beta? Vurderer Resistance 2 og Warhawk på grunn av at brødrene mine er ikkje fan av taktikk baserte 3rd person skyte spill. Men kossen er det med 3 stk splitscreen? Får eg 2 små vinduer oppe og ein lang brei nede? eller ender eg opp med eit lite svart vindu? Vurderer også LBP på grunn av at det ikkje er splitscreen og alle er på ein full skjerm. Endret 17. desember 2008 av Ganam Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei har kjøpt meg PS3 og skal ha eit spill som eg kan spille saman med brødrene mine.Helst spill som handler om skyting. Målet er å spille saman altså splitscreen og fremdeles ha det morro. LBP - Coop 4 stk på samme konsoll (campaign og online) Resistance 2 - coop 2 stk online på samme konsoll (bare online) Rainbow Six Vegas 2 - Coop 2 stk på samme konsoll (bare offline) Warhawk - Coop 4 stk på samme konsoll (campaign og online) Er det noen andre spill eg burde vurdere? Har hørt at Resistance 2 Coop Splitscreen ikkje fungere sjølv om det fungerte i beta? Vurderer Resistance 2 og Warhawk på grunn av at brødrene mine er ikkje fan av taktikk baserte 3rd person skyte spill. Men kossen er det med 3 stk splitscreen? Får eg 2 små vinduer oppe og ein lang brei nede? eller ender eg opp med eit lite svart vindu? Vurderer også LBP på grunn av at det ikkje er splitscreen og alle er på ein full skjerm. Så har man jo Army of Two da. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ikke akkurat et skytespill, men kan anbefale Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars. Er et slags fotballspill, men man styrer radiostyrte biler i stedet. Man bestemmer selv hvor mange man skal være på banen. Man kan spille på samme lag mot datastyrte lag eller blandet eller mot hverandre. Utrolig artig sammen med andre. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Resistance I var da ganske gøy da jeg spilte det co-op med en kompis! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Call of Duty WaW.... 4`a var bedre, men 5`a har Co-op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå