ATWindsor Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Finens det egentlig noen trådløse hodetelefoner som er gode, og som har en god overføringgsteknologi? IR er uaktuelt, Bluetooth har for liten båndbredde, jeg er skeptisk til kvaliteten på FM til noen kan overbevise meg om det motsatte, og de fleste sett jeg har sett har ikke vært så alt for god på selve hodeteleondelen. Er det bare å gi opp å prøve å skaffe noe med god kvalitet? La oss si noe som tilsvarer 2k-klasen for trådbaserte hodetelefoner. AtW Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har prøvd en av Sennheisers trådløse toppmodeller - RS 130 muligens RS 140 - som var ok. Ikke på langt nær like god lydkvalitet som tilsvarende priset hodetelefoner med ledning, men ikke helt uhørbare. Det hadde imidlertdig et vanvittig irriterende problem: når hodetelefonene ikke mottok et lydsignal skrudde de etter en liten periode av senderen, noe som resulterte i høy skurring. Jeg har også hørt Sennheiser RS 120 og de var helt håpløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå