Sjonke Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei! Noen i familien har vært ivrig og skaffet en amerikansk kode for en drakt til småens sackboy. Småen har sin egen PS3, og kontoen hans er en sub-konto av kontoen jeg selv har opprettet på min egen PS3. Alt av maskiner og kontoer er så langt europeisk. Kan jeg på noen som helst måte opprette en amerikansk konto slik at småen kan tasse rundt som Kratos på sin egen PS3, på game savene han allerede har for LBP? Jeg har lett en del på forumet her uten å føle at jeg har funnet svaret, men om det er der får dere unnskylde, og gjerne vise meg hvor På forhånd takk, Sjonke Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er selv i samme situasjonen. Har innløst en Kratos-kode på en US-konto, som jeg faktisk spiller på til vanlig, men får ikke funnet kostymet. Tror ikke det går, men er dog ikke 100% sikker. Si fra hvis du får det til, så gjør jeg det samme! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Man trenger vel en amerikansk konto for å legge inn amerikanske koder, og man trenger en amerikansk versjon av spillet for å få brukt koden. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Man trenger vel en amerikansk konto for å legge inn amerikanske koder, og man trenger en amerikansk versjon av spillet for å få brukt koden. Ah, der problemet ligger ja. Har 2/3 av kravene, men mangler US-versjonen av spillet. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Går ofte på den blemma. Holder meg ofte på amerikansk spillmarked, men har europeisk PSN. Ikke rent få ganger at jeg kjøpte addons til spillene mine og fundert over hvorfor de ikke funker på spillene mine... helt til det plutselig synker inn. Det verste må ha vært da jeg kjøpte PSX spill fra PSN, og jeg har amerikansk konsoll. Kjipeste som har skjedd, men heldigvis kunne jeg spille det på PSP. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 PS1 spill kjøpt i Eu store funker jo helt fint å spille på en US PS3... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) PS1 spill kjøpt i Eu store funker jo helt fint å spille på en US PS3... Min PS3 protesterer ihvertfall. Vet at PSX spill har sone. Men det er ikke så farlig, fordi PSP kan spille PSX spill i det minste. Endret 19. desember 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år, og takk for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå