Athlon Power Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skal prøve å lage en"trance" sang av en gammel sang jeg skal ha til arrangenmet på skolen etter sommern. Hvilke prog er bra? "pris" er ingen hindring hørte om noen som hadde "kazaa" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hmmm... Jeg fant noe på tucows en gang, da jeg skulle gjøre samme greia... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skal prøve å lage en"trance" sang av en gammel sang jeg skal ha til arrangenmet på skolen etter sommern. Hvilke prog er bra? "pris" er ingen hindring hørte om noen som hadde "kazaa" Har hauger av tips, men støtter ikke Mr. Kazaa... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Vi snakker ikke om kazaa vi snakker om en ny type kazaa som er lovleig Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det virker som du ikke vet noe om hvordan man lager remixes eller låter generelt, Athlon Power. Et bra sted å starte for å finne en masse gratis og rimelig (lovlig) software: http://www.hitsquad.com/smm Ta en titt der, prøv ut ting. Generelt vil jeg anbefale deg å se nærmere på Fruityloops. Det koster fra noen få hundrelapper til rundt eller under et par tusen (Boxed, med Dreamstation DXi (god softsynth) og CD med 3300+ samples). Perfekt for formålet du beskriver. Sjekk ut demoen: www.fruityloops.com - himla enkelt å snekre sammen ambient/techno/trance sport: http://www.fruityloops.com/English/frames.html Håper uansett du finner noe brukbart. Særlig Hitsquad har en mengde program, som nevnt, alt fra freeware til kjøpeprogram. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Vi snakker ikke om kazaa vi snakker om en ny type kazaa som er lovleig Ja stemmer, og stjeling er blitt lovlig siden i går og software-produsenter vil ikke lenger ta betalt for programmene sine og legger dem direkte på nett... EDIT: Skriveleif... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hehe :o Noen som har flerer programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå