Calleballe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Som ikke alle liker kansje er jeg opptatt av å ha det nyeste og kuleste. Jeg vil ha ny dunjakke, og for de som vet hva som finnes på Follestad (me no like) Men jeg liker korte boblete glinsende merke jakker! Har sett på moncler, Blauer d&g, j.lindberg, Uantsett legg ut de jakkene dere synes er det hippeste og nye her! Endret 21. desember 2008 av TSP Fjernet overdreven bruk av Caps lock og utropstegn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Mitt forslag: http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...=3&gender=2 Endret 21. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg syns boblejakken til J. Lindberg de har her i byen på Retro er dødsfet. Koster vell rundt 3-4k. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Om du vil ha det nyeste så kjøper du ikke en boblejakke ihvertfall, vet ikke hvor mange år siden det var in, men det er ihvertfall ikke nå... Bare "kidsa" som går med det, typ ungdomsskolealder som henger litt etter når det gjelder trend. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Venninnen min vil kjøpe seg en jakke til 6 tusen. Den var ufattelig stygg. Hun er slank og høy, men med den jakken ser hun kort og fet ut. Greit at man vil bruke en del penger på et plagg man liker, men jeg tror faktisk hun gjør det mest pga merket. Canada Goose, tror jeg. Endret 21. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Canada Goose er jævlig 2005. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Canada Goose er jævlig 2005. Ouch, den var hard. Der fikk du meg til å føle meg som en fjortis. Jeg kan ikke noe for det, Goosen er både god/varm og pen. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tror ikke det er det som er poenget, ingenting i veien å kjøpe noe fordi man liker det, men når man kjøper noe bare på grunn av at en vil ha noe som er "in" (som i seg selv er veldig idiotisk) så er det et ekstremt stort bomskudd å kjøpe noe som faktisk ikke er in. Endret 21. desember 2008 av slux Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Innlegg som ikkje har noko med emnet å gjere er fjerna. Lenke til kommentar
Calleballe Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 vil ikke ha canada goose, alle har den. Men hvis noen har noen ideer til noe annet enn boblejakke, hadde det vært kult. Så lenge jakken er varm:P og den jakken fra Nelly var motbydelig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Uh. Du vil ha nyeste mote, men du vil ikke ha noe som alle har. Well. Good luck to you, then. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ingen ser bra ut i dunjakke.. Minner meg om narkomane(og kongen).. Eneste bra med dem er at dem er varme. Jeg klarer ikke å la være å humre litt når jeg ser en overdimensjonert dunjakke på ei ellers pen jente.. (Lille kylling?) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Canada Goose er jævlig 2005. Ouch, den var hard. Der fikk du meg til å føle meg som en fjortis. Jeg kan ikke noe for det, Goosen er både god/varm og pen. Og den er fortsatt en favoritt, og det kommer den til å være i mange år! CG er en tradisjonsjakke som aldri dør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gud, ikke drep det lille håpet jeg har. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mitt forslag:http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...=3&gender=2 I en annen farge (rosa) og med et (rosa) hodeplagg kommer du høyt på listen over personer jeg vil bli kjent med. Klask på litt brunkrem, enten du er jente eller gutt, så er du på riktig vei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Som du VIL bli kjent med eller trykkleif? Eller ironi? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er hvertfall ikke fakta. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I en annen farge (rosa) og med et (rosa) hodeplagg kommer du høyt på listen over personer jeg vil bli kjent med. Klask på litt brunkrem, enten du er jente eller gutt, så er du på riktig vei. Med andre ord et helt annet scenario og dermed totalt irrelevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå