Laassee Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei Jeg har aldri brukt backup-CDer til å formatere med før. Nå har laptopen min gått i taket og her står jeg. Hvordan går jeg fram nå jeg har backup-CDer? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ta backup av ting du ikke vil miste, om du kan det, Så er det vel bare å sette inn cd nr 1 og følg instruksjonene Lenke til kommentar
Laassee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, men vet ikke hvilken som er nr 1 osv ;p Skal jeg boote opp cden som med vanlig vista/xp cd eller skal jeg starte å installere filer osv som er på cdene? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hehe Jeg er litt usikker, kanskje du får opp et vindu som foklarer hva du skal gjøre når du setter inn cd nr1 Hvor mange cder er det? trur nesten du må finne ut hva som er cd 1, cd 2, cd 3 osv før du begynner Lenke til kommentar
Laassee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 5 CDer ;p 2 CDer med Factory Default 2 CDer med Current System Configuration Og 2 CDer med Drivere og Application. Eneste jeg får opp er CDen, alle mappene som er på pcen. Know, totally noob Lenke til kommentar
Capless Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 da er det vel kanskje bare å kjøre Factory Default Lenke til kommentar
Laassee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Når jeg putter CDen i så får jeg opp CDen med mange mapper og filer i. Skal jeg installere de filene elns? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da er det kanskje ikke cd 1. Står det ikke noe nr på cdene? :/ Lenke til kommentar
Laassee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Nei, det er backup jeg har tatt selv, så står bare det jeg skrev i stad ;p Lenke til kommentar
Capless Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 åja, tenkte du snakket om sånne cder som bruker å følge med pcen Hvordan type backup gjorde du? Hvordan program brukte du? Lenke til kommentar
Laassee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vet faktisk ikke ;p Kan ikke huske. Fikk Pcen for 2 år siden ;/ Lenke til kommentar
Capless Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da blir det vel værre Jeg kan ikke være til noe hjelp trur jeg. Kanskje noen andre kan være mer til hjelp sorry Lenke til kommentar
Laassee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Det var synd :/ Takk for at du prøvde i allefall ;>> Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan du ta et bilde av skjermen med filene oppe? Det kan hjelpe så noen kan skjønne hvilket program som er brukt og hvordan du gjenoppretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå