Gå til innhold

Ny radio kanal?

kasamo2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli rimelig lei radiokanaler som ser ut til å ha 20-30 sanger maks på spillelista til enhver tid.

(Kan tenke meg det er en avtale med plateselskapene om å prmotere nye sanger som gjør det sånn, det er allikevel idiotisk at *alle* gjør det hele tiden)

Jeg er vel rimelig tilfreds med norges radiokanaler utover det, men det krever jo at man har DAB eller streamer fra itnernett for å få et bredt utvalg da.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ønsket meg en radiokanal som spilte ekte musikk. Ingen ubrukelige A, B eller C-lister med de samme sangene om og om igjen. Ingen reklame, ingen nyheter, ingen "morsomme" programledere. Bare musikk. Rock, metal, prog, hip-hop/rap (ikke Fiddy), trance, house, hardstyle und so weiter. Da hadde jeg skrudd på radioen min. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk at Radio Norge har truffet midt i blinken!

Det beste fra de siste 4 tiår kaller de det.

Personlig mener jeg at det er mye bra musikk ute å går på kanalen, og "topp 1000" lista dems er heller ikke å forakte! Synes det er ganske variert musikktype på kanalen, men enkelte sanger kunne de unnlatt å spille mer enn 1 gang i uka!

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...