Gå til innhold

Shock Waves Strong Define & Shine Gel-Wax

Anbefalte innlegg

Er en type gel-wax jeg har brukt til håret mitt en stund nå, kanskje 3 års tid. Har prøvd litt forskjellige produkter, men har aldri funnet noe som virker som den. Litt vanskelig å forklare men den gjør liksom håret mitt tungt og ser litt vått/fett ut. Jeg liker det pga jeg har så sykt tørt hår.

Problemet er at den sakte men sikkert begynte å fase ut, og tilslutt var det bare en butikk jeg viste om som solgte den. De har solgt den ganske lenge også helt til for noen uker siden da jeg ikke kunne finne den i butikken lengre. Har vært dere flere andre ganger også uten hell. Titta også innom andre matbutikker og sjapper om cubus og vita, men ingen hadde produktet. Tok så kontakt med shockwaves og spurte om de hadde slutta å produsere det noe de ikke hadde gjort og den ble vist shippa ut til butikkene enda.

Spørsmålet er da om noen bruker dette produktet og vet om steder jeg kan få kjøpt det? (online, fredrikstad, sarp, oslo)

Eventuelt har brukt det og finni noe annet produkt som virker omtrent likt. Er kjipt å bruke masse penger på å teste forskjellige produkter jeg ikke syns virker like tilfredstillende.

Par bilder av Shock Waves Strong Define & Shine Gel-Wax

WELA11168_2_b.jpg

WELA11168_3_b.jpg

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på om det er den samme, men fant noe på e-bay

Du kan jo kjøpe mange bokser på en gang, slik at det ikke blir ulønnsomt mtp frakt og sånt.

Hvis du vil ha tak i noe nytt kan du alltids dra innom en frisør og spørre om et bedre alternativ! Dessuten vet jeg at thrice her på forumet bor sammen med en frisør, så kanskje du er heldig og mottar noen råd på den fronten. Hint, hint.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Shock waves er noe av det dårligste jeg har prøvd. Styr unna. Prøv Define sin "kjelling-voks". Veldig bra med tanke på prisen.

Er enig i at alt annet shockwave har gitt ut er dårlig, men likte dette produktet veldig godt.

Er "kjelling-voksen" "bløt" og gir shine i håret uten at det blir "stivt" ?

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Hvordan frisyre ønsker du å oppnå?

Fant en gammel anmeldelse av produktet som beskriver litt hvordan det fungerer.

I don't like my hair to look undefined and solid so my stylist advised I use a tiny bit of wax to create texture and definition. To me wax was just a guy thing for that slick look, I didn't think I could use it and make my hair look any good!

I was advised to rub a pea-sized blob (no more than that) between my fingers then comb them through my hair. This is now what I do every time I do my hair. This makes my hair look effortlessly done but spot on.

I have only ever used this particular wax and have no intentions of changing to another type as I have found it so good.

This wax is purple with iridescent powder (I assume) mixed through it, this doesn't look glittery on your hair, you can't even see it but helps with shine. It smells nice too, just fresh.

As it is wax I do find I need to wash my hands well after I have used it, not a big deal as with any hair product you do really don't you.

It doesn't make my hair feel in any way greasy which is what I was most worried about it doing.

It is very simple to wash out, I don't find I need to wash any more often or vigorously when I shampoo.

I buy mine in Tesco for £2.34 and that is a tub of 75ml, this lasts me months! It ends up being good value where I use such a tiny amount each time.

Makes my hair look great!

Lenke til kommentar

discostu: Ja, faktisk så er den ganske bløt. Minner ganske mye om renati, bare møye bløtere.

Mener å ha sett voksen du bruker nå, på Tesco(matvarekjede) i England. Litt langt kansje. Men om du har flaks og skal på ferie der så....

Endret av matsemann94
Lenke til kommentar

Det enkleste er vel egentlig å bare dra og høre med en frisør, de burde være veldig behjelpelige :)

Ellers har jeg erfaringer med at de aller fleste billigproduktene man får kjøpt på matbutikken gjør håret fett,

så det burde vel ikke være verre enn å prøve ut noen forskjellige der... De koster jo ikke allverden heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...