vegavnil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei, Laget meg en UK Live account, se at GTA: SA er på game marketplacen der. Kan jeg kjøpe UK Ms points og bruke dem på min norske konsoll? Eller MÅ jeg bo i UK? Selv om konsollen er PAL? Takk for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 UK har også PAL konsoller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 San Andreas skal etter det jeg vet være tilgjengelig på det norske marketplace også. Om det ikke er det er jeg ikke 100% sikker på om Xboxen din sjekker hvor den faktisk står før du kan bruke poeng osv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fant ut at denne er billigere å kjøpe. Enn om du kjøper direkte fra Marketplace. Pluss at du slipper å legge til bankkortet som du ikke får fjernet lett når du vil. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ser at de er out of stock. Flere sider som selger points billig? Trenger det til Fable II DLC ikveld. Vil ikke legge til bankkortet. Birger Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) minn han på om at det er out of stock, så ordner han det med engang. Jeg gjorde ihvertfall det med "uno", fikk koden samme dag. dessuten er det ikke billig, det er jo samme pris. men du slipper som sagt å legge inn bankkortet.... Endret 13. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Okay. Skal gjøre det. Thats the point. Vil ikke måtte trenge å ringe inn. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå