Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har et spørsmpl som er meget viktig for meg å få svar på, først litt forhistorie. For ca to år siden fikk jeg smerter i den ene testikkelen å ble lagt inn på sykehus, der inne lå jeg i over ett døgn og ingen lege fant svar på hva det var, etter en stund, var det totalt borte, og ingen viste hva dtev ar, jeg ble skrevet ut Siden har jeg ikke merket noe til det men i går merket jeg ett viss ubehag, ikke nødvendigvis smerte som at jeg får vondt vis jeg komemr borti (som det var sistgang) men ett vis ubehag, neste morgen var det borte noen timer senre kom det tilbake litt etter litt, komemr og går ettersom hvor aktiv jeg er eller ome jeg tenker på det . jeg klarer ikek finne et besvist punkt men vil vel si det er mest på udnersiden. så er spørsmålet HVa kan det vere og hva bør jeg gjøre? Jeg gjør hva som helst for at ingen skal få vite om det ettersom jeg er meget flau. og jeg gjør enda mer for å slippe lege/sykehus. sist gang var et hellvette, med 20 leger stirrende på balla mi samt 11 blod pørver og dne jævla intravinøsen. skal jeg bare vente å se om det går over slik som forrige gang? eller (som jeg leste et annet sted) komemr det av harhendt tørking/kosthold og skal jeg forbedre meg på det? jeg trenger svar, men jeg gjør hva som heslt for å slippe legen eller enda verre sykehuset jeg ber! Ps jeg er kun 13 år Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) 13 år og flau eller ikke, slikt kødder man ikke med. Balla dine skal du ha til du dauer, så jeg vil på det mest seriøse anbefale deg å gå til legen med slikt. Det kan være en bagatell - jaja, så er det fint om dem finner ut det da - men det kan jo også være noe alvorlig, og dessto tidligere man finner ut det, dessto bedre sjanse for å bli bra. Det finnes mye værre ting enn å ha 20 leger stirrende på dine edlere deler. Vent bare til du får problemer med noen av tarmene eller noe sånt, og dem dytter 2 meter gummikabel oppi rompa di mens alle ser på - ikke særlig heftig nei. Så: Take yourself together Hansi - og gå til legen du, det er nok det aller lureste du kan gjøre. PS: Jeg er 47 og vet litt om både baller og romper og gummikabler......men sånn er livet. Ingen er forskånet mot alt... Endret 17. desember 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå