Gjest Guest_2004_* Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Passer en normal kondom til 14 cm penis? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, gjennomsnittet ligger vel rundt der, så da burde en normal kondom passe. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spørs hvor tykk den er. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spørs som sagt over ikke på lengden. Kondomet rulles jo sammen til å være under én centimeter, hehe. Det passer på tykkelse også så sant du ikke var veeeeldig tynn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_sdfsdf_* Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Min penis er vel rundt 17cm erigert og ikke spesielt tykk, men likevel er kondomene i butikken er alt for liten for meg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Begynner å lure på om min rett og slett er for stor? :/ Har egentlig aldri brydd meg om lengde men målte etter å ha lest tråden og det ble 19.5 cm... Er dette for stort? Vil det ta fra jenten nytelsen? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Min penis er 14-16 cm i errigert tilstand, er 15 år og jomfru. Da jeg har prøvd kondomer hjemme er det litt ubehagelig, og vanskelig og få den på. Den skal jo lenger ned enn kun over hodet. Kondomen drar liksom med seg forhuden hele veien, så må fikle med den littegrann så den "slipper" tak på forhuden etter den har passert hele penishodet. Er dette normalt? Er det turn of for jenta? Er seriøs! Takk for svar... Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Min penis er vel rundt 17cm erigert og ikke spesielt tykk, men likevel er kondomene i butikken er alt for liten for meg Nja... for noen er de små. Jeg får dem på etterhvert, men jeg må liksom lure dem litt på plass. Det er ikke bra å bruke for små kondomer dog, hvertfall ikke over lang tid, samt at de har mye lettere for å sprekke. Stikk innom kondomeriet på nett eller butikk, de har mange forskjellige størrelser. Kondomen drar liksom med seg forhuden hele veien, så må fikle med den littegrann så den "slipper" tak på forhuden etter den har passert hele penishodet. Det skjer med meg og. Vipp fingertuppene under og prøv å få den over forhuden uten at det trekker så mye bakover... men det er ikke lett, iblandt uungåelig. Eller hold kondomet over hodet, ta tak i forhuden og dra den så langt frem du kan, og rull kondomet med andre hånda. Er du "bred" så rykker og napper du litt i en side av gangen. Så kan du slippe forhuden, og rulle ned resten av veien Alle tror det er flott å ha stor penis, men det er jammen ikke alltid Endret 18. desember 2008 av anonymouse Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 er det ikke meningen å ha forhuden tilbake da? står det ikke det på intruksjonene som følger med? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det kan da ikke være verre enn å kjøpe en og prøve. De er da ikke laget av gull. Bør nesten være obligatorisk å kunne gjøre dette "i blinde" i en stresset situasjon hvis du noen gang tror du får bruk for en. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jo, det blir ofte sånn. Men når man ikke er omskjært så blir penis veldig følsom, selv med kondom på, og man risikerer å komme fortere enn ellers. Forhuden er ment å fungere som en slags lubrikasjon også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg