Gå til innhold

Hjelp en dame i nød - spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

COD 5 er et dårlig alternativ til COD 4. Selv elsker jeg COD 4 og hater COD 5. Det var bare noe med spillet som ganske enkelt var galt og serien gikk på en måte et steg tilbake.

 

Om du absolutt må kjøpe spill så er GTA bankers. De fleste menn digger serien, så med dette valget gjør du umulig noe galt. Er jo også bonus om han har lite erfaring med GTA spillene fra tidligere iom at det da er lite sannsynlig at han er lei serien.

Lenke til kommentar
Ikke COD 5 please.

 

Gi med en begrunnelse ihvertfall...

Det kan jeg gi.

World at War er CoD4 med nye maps og våpen.

 

 

Hva er galt med COD WAW da? Hvis han liker COD 4 så liker vell han cod5 med nye maps og våpen? Makes no sence :tease:

Bytter man ut favoritt spillet sitt, så er det som oftest fordi man er lei av det :p

Derfor er det litt kjipt å bytte til noe som er helt likt.

Lenke til kommentar
Ikke COD 5 please.

 

Gi med en begrunnelse ihvertfall...

Det kan jeg gi.

World at War er CoD4 med nye maps og våpen.

 

 

Hva er galt med COD WAW da? Hvis han liker COD 4 så liker vell han cod5 med nye maps og våpen? Makes no sence :tease:

Bytter man ut favoritt spillet sitt, så er det som oftest fordi man er lei av det :p

Derfor er det litt kjipt å bytte til noe som er helt likt.

Jeg likte COD modern warfare(4) godt men hatet COD World at war(5). liker bare ikke 2.verdenskrig spill. men det kommer jo COD Modern Warefare 2som sikkert brlir mye bedre enn world at war:)

Lenke til kommentar
Ikke COD 5 please.

 

Gi med en begrunnelse ihvertfall...

Det kan jeg gi.

World at War er CoD4 med nye maps og våpen.

 

 

Hva er galt med COD WAW da? Hvis han liker COD 4 så liker vell han cod5 med nye maps og våpen? Makes no sence :tease:

Bytter man ut favoritt spillet sitt, så er det som oftest fordi man er lei av det :p

Derfor er det litt kjipt å bytte til noe som er helt likt.

Jeg likte COD modern warfare(4) godt men hatet COD World at war(5). liker bare ikke 2.verdenskrig spill. men det kommer jo COD Modern Warefare 2som sikkert brlir mye bedre enn world at war:)

Hmm, jeg er vant til å spille Halo 3 som online spill, men det var så mange som maset om dette Cod spillet... Til slutt fikk jeg somlet meg til å kjøpe det over steam, og holdt på mange dager med å få det til å virke (for steam og cod er ikke akkurat hånd i hanske) men i hvertfall, herregud!!!!! så skuffa jeg ble.. makan til skritt tilbake innen onlinespill har jeg aldri vært med på.. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk digger det sann..;/ Jaja, nok ot

Lenke til kommentar

 

Ikke COD 5 please.

 

Gi med en begrunnelse ihvertfall...

Det kan jeg gi.

World at War er CoD4 med nye maps og våpen.

 

 

Hva er galt med COD WAW da? Hvis han liker COD 4 så liker vell han cod5 med nye maps og våpen? Makes no sence :tease:

Bytter man ut favoritt spillet sitt, så er det som oftest fordi man er lei av det :p

Derfor er det litt kjipt å bytte til noe som er helt likt.

Jeg likte COD modern warfare(4) godt men hatet COD World at war(5). liker bare ikke 2.verdenskrig spill. men det kommer jo COD Modern Warefare 2som sikkert brlir mye bedre enn world at war:)

 

 

 

 

Det er bare måten du sammenligner COD 4 og Cod WaW på i og med at settingen og alt er også forskjellig, men etter de kommentarerene jeg har hørt fra personer som spiller COD 4 aktivt og gledet seg til COD WaW så vil jeg ikke anbefale det. Et spill jeg har kost meg mye med heter Mount & Blade... Anbefales

 

Det er dog ikke online...

 

Spillet

 

Anmeldelsen til gamer.no

 

Hvis det ser interisangt ut kan jeg fortelle mye mye mer om mods osv :)

 

 

Edit: post 200 x 4 :yes:

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...