Seth_pua Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg deler gjerne det jeg kan. Jeg kan lage en tråd med kort forklaring om forskjellige stimulanse metoder, samt hvor man finner de. Det er flere ting jeg fremdeles holder å lære meg, så om du får svar på alle ting du lurer på vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jess, det hadde vært fint. Jeg er nemlig litt skeptisk, men "alt" er jo mulig. Og jeg kan jo ikke avvise noe jeg ikke har prøvd \o/ Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Står mye bra her : http://www.heretical.com/miscella/g-spots.html Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Det er lov å være skeptisk. Jeg regner med at folk er det, da dette kan virke litt "far out there" for mange Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Japp, men en veit jo aldri. Er ikke så forferdelig lenge siden de fant ut at klitoris ikke bare er ei lita ert, liksom Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Også noe som er kaldt fødselsorgasme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er smerteorgasme nevnt? Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Fødselsorgasme har jeg hørt om, men det er litt vansklig å fremstille under en falsk setting. L4r5: Nei, det er ikke nevnt. Kan du fortelle litt mer, evt sende PM om litt mer info? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 L4r5: Nei, det er ikke nevnt. Kan du fortelle litt mer, evt sende PM om litt mer info?Ikke verdens mest erfarne på det område, men jeg tror SMil-forumet er et bedre sted å få info hehe. Som PUA så må vel du kunne innta en rolle der ganske enkelt tenker jeg. Mye rollespill både i PUA-verdenen og den verdenen. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ikke verdens mest erfarne på det område, men jeg tror SMil-forumet er et bedre sted å få info hehe. Som PUA så må vel du kunne innta en rolle der ganske enkelt tenker jeg. Mye rollespill både i PUA-verdenen og den verdenen. Takk for linken, jeg skal sjekke det ut. Hvordan du evt oppfatter PU verden er din sak, men vil ikke på noen som helst måte si at jeg er en PU. Ja, jeg er godt kjent med teoriene og har gjort min del av den type ting. Men jeg har gått bort fra det, da det er andre ting som opptar meg mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bare brukernavnet ditt som fikk meg til å tenke slik hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg