Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De ni kvinnelige orgasmetypene, hva er den niende?

Seth_pua

Anbefalte innlegg

Hei.

Går litt på veggen her og lurte om det kanskje var noen der ute som visste hva den niendee orgasmetypen for kvinner er? Gjerne litt info om det, eller omfattende info kombinert med et vink i riktig retning for enda mer informasjon rundt det.

De jeg allerede vet om er:

Klitorisorgasme

U-punktsorgasme

G-punktsorgasme

A-punktsorgasme

Deepspot orgasme

Analorgasme

Bryst orgasme

Hypnotisk orgasme

Noen som vet hva den siste er?

Seriøse svar takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ettersom jeg tror at du er Mr.Shade fan ut så mener jeg å huske at han nevnte at det å kline kunne gi orgasme, eller generelt det å kysse :)

Jeg er salgs reprensentant for David Shade, og har gått gjennom det meste av hans materiale og kan det ganske godt. Men klining? Seriøst?

Lenke til kommentar
Det er noen ganger fint å fiske fra herr rumpe når man skal finne ut ting. :)

Kan du gi noen form for bevis for at alle de orgasmetypene eksisterer?

Frem til bryst orgasme og hypnotisk orgasme regner med at de fleste er med.

Bryst orgasme er en form for massasje som jeg enda ikke har lært meg, så her kan jeg ikke uttale meg enda. Men det sies at damer kan få orgasme gjennom brystene. Jeg har funnet info på dette så det er på vei.

Når det kommer til hypnotisk orgasme så er det sterk stimulering av det mentale. Kvinner krever mye mer mental stimulanse enn oss menn, så derfor er det mulig å få orgasme gjennom hypnose. Tenk deg litt om: Når det er mulig å få folk til å tro at de har byttet kjønn, hjelpe til med å slutte å røyke eller kurere en fobi gjennom hypnose. Hvor uaktuellt er det for deg og da også tenke seg til at det er mulig og oppnå en orgasme gjennom hypnose?

Men jeg startet ikke denne tråden for den type debatt (dog jeg regnet med at den kom), men for å finne ut hva den niende type orgasme er slik at jeg kan gå til innskaffelse av materiale der også.

Lenke til kommentar

Det tar jeg meg nok ikke tid til nå. Siden tenner en del røde flagg og jeg vil heller lese kjedelige fakta presentert på en ryddig måte. Det er rart at de metodene han skriver om ikke er bedre kjent, han er jo ikke akkurat den første mannen som har rørt en kvinne. Med det sier jeg ikke at han tar feil, jeg krever bare bevis for den han påstår, noe jeg alltid gjør. :)

edit:

Når det gjelder hypnose så fungerer det akkurat like bra/dårlig som å slutte å røyke selv. Fobier hjelper det ikke mot, det gir ingen metoder til å hjelpe mot angsten.

Endret av Gronko
Lenke til kommentar
Når det gjelder hypnose så fungerer det akkurat like bra/dårlig som å slutte selv.

Du har delvis rett. Mye av den hypnotiske orgasmen går ut på guiding for dama. Hvis det er ønskelig kan jeg poste kort fortalt om hvordan tilfredstille de forskjellige punktene, men jeg tviler på at det vil gi deg de bevisene du trenger.

Men en skeptiker eller to hadde jeg regnet med, så null stress der :)

Lenke til kommentar

Skeptiker kan du kalle meg, men du veit nok ikke helt hva det er. En kritisk tenker er bedre og med det så krever jeg ikke noe mer enn at det som blir påstått kan bevises. Siden hans minner meg veldig om standard salg med alle de elementene som trengs. Har dessverre jobbet som selger lenger enn hva jeg hadde godt av så jeg kjenner det raskt igjen. Det han tilbyr er ganske sikkert ikke noe mer enn hva man kan finne ut gratis på et bibliotek (eller andre steder der det er informasjon og damer), jeg vil påstå at det eneste som er hemmelig er at han lurer fra deg noen kroner. :)

Hypnose gjør noe, men ikke alt som blir hevdet. Skeptics dictionary har en flott artikkel om det. http://skepdic.com/hypnosis.html Les og tenk over det, jeg sier ikke at det er umulig å få til en orgasme med bare tankene. Det er dokumenterte tilfeller av mennesker som kan tenke seg til en orgasme, både kvinner og menn. Husker ikke hva studien het så jeg kan ikke gi noe mer enn en påstand.

Unnskyld om jeg er for kritisk. :)

Lenke til kommentar

Det å være skeptisk eller kritisk er mer eller mindre det samme i min bok (unnskyld for dårlig ordforråd ;) )

Du trenger ikke unnskylde deg for å ha jobbet som selger lenge heller, jeg har gjort det samme.

Ja, enig. Mye av det han tilbyr kan skaffes på andre måter som er kostnadsfrie. Men det er noen person som er selger av natur og finner måter å tjene penger på uttalige forskjellige måter.

Flott, du sier at det ikke er umulig å få en orgasme under hypnose. Da er vi enige, for tema var strengt tatt hva den niende type oragmse er.

Så, shall we get back on topic? :)

Lenke til kommentar
Og jeg som trodde det bare var to typer orgasme; klitoris' og vaginal...

Greit at man kan stimulere bryster osv, og gi en deilig følelse med analsex f.eks., men tror ikke dette regnes som orgasmer. Men skal ikke si noe, virker som du har studert dette mer enn meg Seth_pua.

Så lenge man oppnår orgasme, altså muskelsammentrekninger i underlivet, så er det faktisk en orgasme, uansett hvor man får det.

Lenke til kommentar

A-punkt og deepspot er nesten det sammen. A-punkt kalles også for øvre deepspot, så det er mer eller mindre det samme bare et punkt mot magen, og et punkt mot rompa.

Takker for alle innspill her, og jeg leiter fremdeles etter informasjon om den siste typen orgasme. Hvis jeg finner ut av det skal jeg si ifra.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...