FuzzFuet Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei! Om jeg kjører uTorrent på en PC her i huset så blir internetten veldig treg, selv om den bare laster ned med ca 50kb/s. Tar mange minutter å åpne en side om det i heletatt går an.. Linjen min er ikke super rask med den har en kapasitet på ca minst 300kb/s, så hvorfor blit den møkktreg når den blir belastet med 50kb/s? Har åpnet porter til uTorrent om det skulle ha noe å si.. Hva er galt? Endret 17. desember 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Badon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Laster du mye opp da? Hvis du laster mye opp blir linja treig. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Laster du mye opp da? Hvis du laster mye opp blir linja treig. Laster opp sånn ca like mye som jeg laster ned, skal sette "sperre" på den og se om det hjelper! Edit: Tydelig at dette var "feilen" ja, går mye raskere nå, selv med uTorrent på. Takk Endret 17. desember 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå