stefan_h Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Okey nå er jeg litt lei av gratis progarmmene på nettet og jeg har tenkt og bruke penger på et istede som jeg vil tro er bedre. Så jeg lurer på hvilket anti virus programm er best som du får på markedet nå ? Endret 17. desember 2008 av stefan_h Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 faktum er at programmene man kjøper knapt er bedre en de beste gratis programmene... selv bruker jeg f secure fordi jeg får det gratis, men hadde aldri fallt meg inn å betale 5-800kr for et antivirus program de beste gratis er: avast avg nod 32 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 e har gått for AVG 8 (gratisversjonen på nettet) men du ville jo ikke d så... har ikke prøvd noen av disse men: Norton 360, NOD32, Sophus ( skal visst være litt vel avansert, hvis du har noen skikkelig prob. med PCen)ikke bry deg så mye om dette, F-Secure, avast (gratis, men krever registrering på nettet, tror jeg. Men det er gratis da) Dette var noen antivirus som jeg fant på google. Har ikke prøvd noen av disse, har som sagt AVG 8.0 Free og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 kan jo prøve avira: http://www.free-av.com/en/download/1/avira..._antivirus.html hvis du vil se tester av div. antivirus programmer så gå på denne siden: av-comparatives.org i margen klikker du på comparatives og ser på tester Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nod32 er da ikke gratis. (kun 30dager trial) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nod32 er da ikke gratis. (kun 30dager trial) vel... det var en gang gratis... men ting forandrer seg... takk for update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå