Gå til innhold

Hvor dyr Julegave?


KS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bør vel heller tenke på hva som vil glede mottakeren, istedet for å tenke på hvilket prisleie alt skal ligge i. Mange ganger kan en omtenksom gave til 100-lappen være bedre enn den som kostet 500.

Når det snakkes om julegaver må man bruke følelser mer enn/istedet for Visa- kortet.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Man bør vel heller tenke på hva som vil glede mottakeren, istedet for å tenke på hvilket prisleie alt skal ligge i. Mange ganger kan en omtenksom gave til 100-lappen være bedre enn den som kostet 500.

Når det snakkes om julegaver må man bruke følelser mer enn/istedet for Visa- kortet.

yeah yeah blabla veldig korrekt og voksent av deg

 

Jeg mener <500 er greit å forholde seg til

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Gaver er oppskrytt, forsåvidt hele jula også.

Er ikke noe stas lenger, bare mas. Skal være glad når den er over, men dessverre kommer det jo en ny neste år også.

 

 

Jula kan være koselig om man bare tar seg tid til og nyte den også, men gaver er stress fra dag 1. Kjøpe kjøpe kjøpe. Jula har blitt mindre og mindre koselig og mer og mer gavepress. Eller er det bare meg som blir eldre og det gjør gavene mindre viktige? ;)

 

God jul

Lenke til kommentar
Gaver er oppskrytt, forsåvidt hele jula også.

Er ikke noe stas lenger, bare mas. Skal være glad når den er over, men dessverre kommer det jo en ny neste år også.

 

 

Jula kan være koselig om man bare tar seg tid til og nyte den også, men gaver er stress fra dag 1. Kjøpe kjøpe kjøpe. Jula har blitt mindre og mindre koselig og mer og mer gavepress. Eller er det bare meg som blir eldre og det gjør gavene mindre viktige? ;)

 

God jul

Ja det kan nok ha noe med at jeg stadig blir eldre, jaggu får man et litt annet syn på ting etterhvert :)

 

Men du får ha en finfin jul du også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...