KS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor mye bruker du på en enkelt julegave til den nærmeste familien? Jeg: 350-400 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Man bør vel heller tenke på hva som vil glede mottakeren, istedet for å tenke på hvilket prisleie alt skal ligge i. Mange ganger kan en omtenksom gave til 100-lappen være bedre enn den som kostet 500. Når det snakkes om julegaver må man bruke følelser mer enn/istedet for Visa- kortet. Endret 17. desember 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Man bør vel heller tenke på hva som vil glede mottakeren, istedet for å tenke på hvilket prisleie alt skal ligge i. Mange ganger kan en omtenksom gave til 100-lappen være bedre enn den som kostet 500.Når det snakkes om julegaver må man bruke følelser mer enn/istedet for Visa- kortet. yeah yeah blabla veldig korrekt og voksent av deg Jeg mener <500 er greit å forholde seg til Endret 18. desember 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mor og far ca 3000kr, lillebror ca 1000. søskenbarn rundt 300 kr. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dette er vell veldig avhengig av kor gammal du er og kor godt du tjener. Har du full jobb så kan du godt bruke litt på dine nærmaste, men er du student eller under 18 så trur eg ikkje at det er forventa so mykje av deg. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 kommer an på til hvem og hva som skal kjøpes. noe fra polet som ligger litt over gjennomsnittet i kvalitet f.eks? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 yeah yeah blabla veldig korrekt og voksent av deg ...og dette viser bare hvor lite voksen du er..... Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bruker vel ca 1000kr tilsammen på foreldrene, 300 til hver av søskene, og noen hundre til besteforeldre og nieser og nevøer. Samlet budsjett har jeg da 2500kr. Lenke til kommentar
investor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Alt etter hva de ønsker seg... Det viktigste er vel at de blir fornøyd.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har brukt ca 5000 totalt på de tre i nærmeste familie. Resten får ikke gaver. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 15 år og ingen jobb Bruker tilsammen rundt 500-600 kroner av mine egne lommepenger til julegaver, men bruker disse kronene ganske godt og prøver få mest ut av de. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gaver er oppskrytt, forsåvidt hele jula også. Er ikke noe stas lenger, bare mas. Skal være glad når den er over, men dessverre kommer det jo en ny neste år også. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 yeah yeah blabla veldig korrekt og voksent av deg ...og dette viser bare hvor lite voksen du er..... Ja haha den satt ass! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gaver er oppskrytt, forsåvidt hele jula også.Er ikke noe stas lenger, bare mas. Skal være glad når den er over, men dessverre kommer det jo en ny neste år også. Jula kan være koselig om man bare tar seg tid til og nyte den også, men gaver er stress fra dag 1. Kjøpe kjøpe kjøpe. Jula har blitt mindre og mindre koselig og mer og mer gavepress. Eller er det bare meg som blir eldre og det gjør gavene mindre viktige? God jul Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Gaver er oppskrytt, forsåvidt hele jula også.Er ikke noe stas lenger, bare mas. Skal være glad når den er over, men dessverre kommer det jo en ny neste år også. Jula kan være koselig om man bare tar seg tid til og nyte den også, men gaver er stress fra dag 1. Kjøpe kjøpe kjøpe. Jula har blitt mindre og mindre koselig og mer og mer gavepress. Eller er det bare meg som blir eldre og det gjør gavene mindre viktige? God jul Ja det kan nok ha noe med at jeg stadig blir eldre, jaggu får man et litt annet syn på ting etterhvert Men du får ha en finfin jul du også Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Foreldrene mine får gave til ca 500 (ok, ble litt mer, men 500 var planen). De er godt voksne og har alt de trenger, ser ikke noe poeng i å kjøpe så voldsomt dyr gave til dem. Mine yngre brødre som går på skole har mer bruk for dyrere gaver, så det ble 1000+ på hver av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå