Brap Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Som emnetittel sier. Jeg liker ikke helt knappeløsningen i livet på Bergans sin bukse, og søker derfor alternativer til denne. Vann- og vindtett, pustende og i samme prisklasse som den nevnte Takker for svar ! Lenke til kommentar
Brap Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Ingen alternativ? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=1...amp;prodid=3304 Kanskje? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, ville hatt svart. Kom uansett over et tilbud jeg ikke kunne la gå. Kjøpte en Bergans 9110 Nordkapp bukse til dame, men den passet utmerket på meg Denne kan etter mine øyne også brukes til gåturer i skog og mark. Eneste minus er at den er sinnsykt brei nede slik at den skal kunne dras utfor alpinskoa, men jeg står jo på slalom og trengte en ny bukse til det så Halv pris av 3000,- Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men det var jo bra! Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kjøp deg en m75 feltbukse fra Forsvarsbrukt Lenke til kommentar
Mikkel_Ellingsen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) hehe selv har jeg en Norøna Finnskogen damebukse! Artig hvordan damemodellene både sitter, og ser bedre ut! Endret 28. mars 2009 av Mikkel_Ellingsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå