tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Enig at tittelen er litt generell men i en tråd der jeg vil stille en del forskjellige spørsmål så finner jeg ikke en veldig beskrivende tittel. Antall spørsmål jeg vil komme med til slutt blir vel en del så jeg vil liksom ikke spamme ned forumet med nye tråder hele tiden. Men det ikke slik et forum virker. Poenget er at du åpner en ny tråd for hvert problem. Grunnen til det, er at det er fler enn deg som har det samme problemet (selv om de kanskje ikke vil innrømme det). Hadde du laget en ny tråd om "Hva er forskjellen på P og grønn firkant", så hadde vi skjønt hva du lurer på og kunne svart raskere. Flere hadde sett tråden, og du kunne fått flere svar. Om 3 uker så kunne tante Agathe søke etter "P grønn firkant" og finne den tråden; ser hun "Zatuu's tråd for mange spørmål" så rister hun på hodet og leter videre. Tom Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hadde du laget en ny tråd om "Hva er forskjellen på P og grønn firkant", så hadde vi skjønt hva du lurer på og kunne svart raskere. Flere hadde sett tråden, og du kunne fått flere svar. Om 3 uker så kunne tante Agathe søke etter "P grønn firkant" og finne den tråden; ser hun "Zatuu's tråd for mange spørmål" så rister hun på hodet og leter videre. Tom Veldig godt poeng, så klart skal ett forum også inneholde informasjon som er lett søkbar. Edit: Trådoverskrift er nå endret, oppretter en ny tråd hvis jeg skulle komme med flere spørsmål. Takker så langt for hjelpen, ønsker alle forumbrukere en god jul.... Edit 2: Fant ut det med blitsen, i AUTO styres blitsfunksjonen fra menyen men i programmene aktiveres blitsen etter om den er fysisk oppe eller ned. Endret 24. desember 2008 av Zatuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå